|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() Sendt: 19-September-2007 kl. 19:01 |
Hej alle, Lige nu bruger jeg den gratis version af AVG antivirus sammen med Comodo Firewall Pro og Adaware 2007, men det sidste stykke tid er min bærbar begyndte at køre vildt langsomt, så jeg stoler ikke rigtig på dem mere. Nogle gode forslag? Gerne med begrundelse |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
AVG Free æder meget få systemressourcer, så det kan ikke være derfor at din computer kører langsomt.
Hvis du kører WinXP SP2 (eller Vista), har du i forvejen en software firewall. Hvad skal du med en til? Det er penge ud af vinduet efter min mening. Brug hellere et par timer på at læse lidt om IT-sikkerhed i stedet for at tro at et stykke software kan løse dine problemer. Dine programmer virker alligevel ikke overfor nye exploits, det gør omtanke og sund fornuft derimod. ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Bunch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Test: Otte gange antivirus Jeg bruger selv Avast som er ganske gratis.
|
|
Philips 37PF9731D
Philips DVDR7260H /58 |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Jeg er også glad for gratisversionen af Avast.
Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
Hvis avast er gratis, hvorfor får jeg så en meddelelse om at trial perioden er ved at udløbe? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Hvis du får meddelelse om at trialperioden er ved at udløbe, så er det fordi du ikke har registreret dig som bruger og derfor heller ikke har modtaget en "nøgle" til at låse programmet op.
Du skal ind på Avast' hjemmeside og registrere dig, hvilket skal gøre ca. hver 14 måned (programmet adviserer dig automatisk). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |