|
Alpha medier |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Emne: Alpha medier Sendt: 19-Januar-2005 kl. 12:23 |
Jeg bruger pt Bulkpaq medier, og har egentlig ikke haft de store problemer med dem, men tænkte at jeg gerne ville have en lidt bedre kvalitet til de vigtige ting. Så var jeg inde på azomedia.dk og kigge og de har nogle Alpha A-grade skiver, til en ganske fornuftig pris. Men jeg har aldrig hørt om Alpha, og har ingen info kunnet finde om dem.
Nogen der kender dem og har erfaringerer med dem?
og jeg regner stadig med at ville have nogle billigskiver at brænde på, er der den store forskel på f.eks Bulkpaq, Datawrite og andre af de billige mærker, eller er det bare at fortsætte med dem jeg har succes med?
|
|
norbert
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 12:43 |
Nierle har nogle her: Det er MCC-skiver og fabrikeret på Mitsubishi |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 13:30 |
undskyld, men hvad har det at gøre med de spørgsmål jeg stiller?
|
|
norbert
Super bruger Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 13:46 |
Du spørger om lidt bedre kvalitet til de vigtige ting, samtidig med, at du vil have dem billigt. Så det var såmænd bare ment som et forslag
|
|
norbert
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 13:51 |
Hvis du ser på dette link: http://www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm vil du se at MCC og Mitsubishi hører til de bedste skiver, du kan få. Og det er sjældent man kan få dem til den pris. |
|
Kjeldbjerg
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 14:25 |
Jeg spørger til Alpha skiver og om der er nogen der kender dem, jeg spørger ikke til om Nierle har gode skiver, eller om andre producenter laver gode (a-grade) medier.
Det er ikke for at være uhøflig, men nogle gange virker det bare som om at folk slet ikke læser hvad man skriver, og bare svarer udfra hvad de lige tror man skriver.
|
|
norbert
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 14:33 |
Så beklager jeg, at jeg har brugt din tid.
|
|
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 14:46 |
Jeg har svært ved at se hvordan yderligere (relevante) oplysninger kan bringe dit pis sådan i kog - du skrev jo: Jeg bruger pt Bulkpaq medier, og har egentlig ikke haft de store problemer med dem, men tænkte at jeg gerne ville have en lidt bedre kvalitet til de vigtige ting. Så var jeg inde på azomedia.dk og kigge og de har nogle Alpha A-grade skiver, til en ganske fornuftig pris. Men jeg har aldrig hørt om Alpha, og har ingen info kunnet finde om dem.
Nogen der kender dem og har erfaringerer med dem?
Men måske var det navnet "Alpha" der fik købelysten op i dig.
Claus
|
|
Kjeldbjerg
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 18:28 |
Grunden til at jeg skrev de første par linier var for at få lidt baggrund på spørgsmålet, sådan at min post ikke kun var =
Er Alpha gode?
Fordi det var egentlig det eneste jeg var interesseret i at vide (og så lidt om de billigere typer længere nede). Jeg plejer at handle hos Nierle, og kender udemærket deres sortiment, og har aldrig set Alpha derinde. Så faldt jeg over Azomedia og nogle Alpha-medier, der tilsyneladende opfyldte mine krav. Og set på den baggrund synes jeg det er irrelevant at få et link til nogle helt andre medier fra Nierle. Men muligvis formulerede jeg spørgsmålet dårligt, selvom jeg stadig synes der blev spurgt i øst, og svaret way out west.
|
|
tychsen
Super bruger Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 20:08 |
Ved ud hvad...? Der er sku ingen der ved det, for så havde du fået et svar. Mange gange (95 ud af 100) får man rigtig gode svar herinde, men jeg har også prøvet at få svar, hvor svaret ikke rigtigt "svarede" til mit spørgsmål. Men vi bør alle være glade for, at vi trods alt kan hjælpe hinanden et langt stykke af vejen... det er jeg nu også sikker på, at du er... Og så er dit pis vel langt fra kogepunktet??? |
|
Kjeldbjerg
Sendt: 19-Januar-2005 kl. 21:17 |
Nej da, mit pis har stue-temperatur.
og som du selv skriver, hvis der var nogen der vidste det, havde de nok svaret. Netop derfor jeg ikke forstår at man poster hvis man alligevel ikke kan svare/bidrage til det der bliver spurgt til. Men det er jo nok bare mig, der synes at den slags foregår på alt for mange fora.
Men det man kan uddrage er vel at Alpha er et ubeskrevet blad, og det bliver ikke mig der satser mine penge og beskriver det.
|
|
norbert
Sendt: 20-Januar-2005 kl. 00:23 |
Og det bliver heller ikke vores andres penge. :-) Jeg skrev det link, fordi jeg mente og stadig mener, at man ligeså godt kan gå efter det bedste. Mit link til digitalfaq synes jeg viser ganske tydeligt, at de medier jeg henviser til, er ganske udmærket. Alpha er der nok ingen der rigtig kender, og jeg troede meget naivt at du ville være glad for at få et link til et billigt medie, som samtidig hører til noget af det bedste du kan få. Men OK - jeg tog fejl og jeg beklager/undskylder. Så jeg undskylder igen for at have (mis)brugt DIN tid - og ærgrer mig over at have spildt min egen tid. Redigeret af norbert |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |