|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() Sendt: 20-September-2007 kl. 14:09 |
||
Hvilken antenne forstærker bør jeg vælge ?. Jeg har Tdc kabel tv og skal have et xtra tv op.... Har prøvet med et T-stik men synes nogle kanaler står direkte dårligt så det taget af igen. Har set disse 2 her .. er der evt nogle af jer andre der har Tdc kabel tv og en af disse 2 her ? nr 1 nr 2 : Comega signal forstærker en indgang og en udgang, med en variabel forstærkning på 0-20db. Pris 424,-kr. har osse set et fra Triax men der stod den ikke var beregnet til kabel tv ... så den er droppet.
Redigeret af bulk - 20-September-2007 kl. 14:10 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||
www.antennelageret.dk -> Antenneforslag |
|||
![]() |
|||
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
||
hej bulk du har kigget på en 18db fra avxperten.dk men jeg vil råde dig til at tager 30db versionen istedet. Både fordi den har en større udgangseffekt og fordi at den kører med f-connectorer |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |