|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 22-September-2007 kl. 13:16 |
Jeg tænker på at købe Amitech 436 lavet til TDC kabel TV, da der er indbygget Floppy DTV til selector kort og dermed digital TV. Jeg har også har set på MM visions MC550 HDMI som også kan indbygges med Floppy DTV, men her siger de at der vil være nogle kanaler bl. a TV2 der engang imellem ikke understøtter undertekster. På Amicech's hjemmeside står der at der absolut ikke er problemer med undertekster hvis man har TDC's kabel tv. Derfor: Kan nogen af- eller bekræfte at der ikke er problemer med manglende undertekster på Amitech's nye 436 mediecenter ?? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Så længe du kører MCE2005 eller VistaMCE kan ingen HTPC vise undertekster medmindre de er en del af TV-billedet, som ofte er tilfældet ved DVB-C (TDC). Isenkrammet (Amitech 436) har ikke noget med sagen at gøre... Hvis du installere og bruger www.DVBviewer.com i stedet, kan DVB-subtitles altid vises (ogå de tekstv-baseret). |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
ups
Redigeret af Per Korshøj - 22-September-2007 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Hej avh tak for svaret. Jeg må indrømme at jeg INTET kender til DBVviewer, men som jeg læser det på dit medsendte link, er det et selvstændigt program. Kan man kombinere det med MCE-vista med et plugin eller lignende, eller kan det kun startes op "ude" fra vista som et selvstændigt program. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er et selvstændigt HTPC-program med stort har set de samme funktioner, som findes MCE (eHome-programet). Brugerinterface ligner og det kan anvende MCE-remoten, men det er et smag og behag spørgsmål... Programmet udmærker sig ved at supportere DVB-TV kort fint, også den særlige funktion at kunne optage/se flere kanaler samtidigt med eet TV-kort, forudsat det drejer sig om samme MUX (dvs. alle de programmer, der ligger på en given frekvens). Man skal simpelhen installere dette program og ikke bruge eHome mere... (også skifte driver til TV-kort, når man bruger Fire/floppyDTV). Programmet skal opsættes i windows til starte i stedet for eHome. Selvom det er færdigkøbt system er det stadig "bare" en almindelig PC, der kan køre hvad som helst på... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |