|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Sendt: 23-September-2007 kl. 16:39 |
Hey Jeg sidder her og prøver at afspille nogle .ts filer på min MCE PC men det går ikke for godt. Jeg kan få billede på når jeg afspiller med VLC player, når jeg prøver at afspille med Media player laver den en ulovlig handling og når jeg prøver at afspille inde fra Media Center lukker den bare ned. Jeg har installeret WinXP MCE 2005 Rollup update 2 og Media Player 11, samt nyeste version af VLC Player. ffdshow, CoreAVC, Matroska Media splitter og Elecard MPEG-2 Decoder & Streaming Pack er alle sammen installeret. Hvad skal jeg gøre for at få det til at virke i Media Center og kan jeg evt. ælge en anden default player? Takker mange gange. Redigeret af Hessi - 23-September-2007 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Du skal blot installere denne plugin: http://www.dvbportal.de/projects/hdtvpump/ Så virker det, men bemærk, at der desværre stadig ikke kommer undertekster med. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
Ja, men installere jeg det plugin så er det netop at Windows Media Player 11 laver ulovlig handling og dør. Og MCE går ned hvis jeg prøver at starte de filer. Findes der ikke noget codec man kan bruge? |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg installere CoreAVC og ffdshow virker det fint i Media Player 11 men filerne registreres ikke i MCE. Hvis jeg også installere hdtvpump registere MCE filerne men den dør så snart jeg prøver at afspille dem og det samme gør Media Player 11. findes der en måde det kan løses på? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |