|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 24-September-2007 kl. 08:46 |
Rygtet om en ny og billigere PS3 model ser ud til at være rigtig. Efter sigende har de barberet den nuværende model så den har mindre HD, ingen emotion Engine (til ps2 spil) og ingen kortlæser. Spørgsmålet er om de også har fjernet wifi delen. Stadig er intet dog officielt. http://www.n4g.com/ps3/News-69797.aspx
|
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
det lyder spændende. PS2 spil, kort læser og wifi er ikke nødvendigvis noget jeg har brug for. En billigere ps3 maskine er derimod noget jeg godt kunne bruge
![]() |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Tror også det er nødvendigt med en prissænkning hvis Sony skal med på "Nextgen" vognen. Forhåbentlig kommer der så også nogle fede games som gør at man har lyst til at eje den. Microsoft trækker ihvertfald godt fra og sælger lige nu rigtig mange konsoller pga Halo 3 som udkommer meget snart. |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
med andre ord, en "opgraderet" 20gb version
og der er da ingen emotion engine chip i europæiske PS3'er anyways? og læste en del nyheder i sommers om at ps3'er fra den 1. maj 2007(eller der omkring) i usa og asien heller ikke ville have chippen mere? |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ser ud til at Sony må spare hvor spares kan for at få prisen ned, hvilket også er nødvendigt. Personligt er jeg også ligeglad med emotion engine og dermed bagud kompatibilitet med PS2 spil da jeg forventer at bruge min til PS3 spil og Bluray film. Håber ikke de også sparer wifi delen væk. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
Korrekt, den nuværende US model har heller ikke EE. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |