|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 24-September-2007 kl. 16:54 |
Jeg har lige købt spillet "Dirt" som må siges at være et must have til PS3.
Spillet er et bilspil (indrømmet jeg er vil med den genre), hvor man kører rally i alle afskygninger. Hold da op jeg er tilfreds med det spil.......stor stor variation i baner og biler, og så er grafikken det bedste jeg har set indtil nu uden sammenligning. Redigeret af DonJensen - 24-September-2007 kl. 16:56 |
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
andre spil du kan anbefale? jeg overvejer at købe en ps3 men spillene er så dyre at man skal tænke sig godt om hvilke spil man vil købe
![]() |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg har desværre gennemført Virtual Tennis 3, og der er derfor ikke så meget ved det nu, men det var ellers også sjovt. Jeg har også Motorstorm som er ok, dog lidt for ensformet........Resistance fall of man har jeg også, men den genre passer ikke godt til et joypad og skal spilles på PC med mus og tastatur.
|
|
![]() |
|
Trepel-L ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Heavenly Sword er lige udkommet og er et rigtig fedt action, hack n' slash spil med noget af det smukeste cutscenes jeg nogensinde har set.! men det tager desværre ikke så lang tid at genemfør omkring 6-10 timer, og er uden multi-player. Ninja Gaiden Sigma kan også anbefales det er verdens fedeste og smukeste ninja hack n` slash spil. Og så er der selfølig moterstorm som er et frisk pust i bil chrangeren, meget ny tækne bil spil og kan varmt anbefales.! I den nære fremtid er der spil som Gran Turismo 5 - Grand Theft Auto IV - Uncharted Drakes Fortune - Assasins Creed - Metal Gear Solid 4 - Killzone 2 - Haze - Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
yderligere fremtidige titler <3
Devil May Cry 4 - Final Fantasy XIII - Final Fantasy Versus XIII - Diverse sportsgrene man kan lide (basket/amerikansk fodbold/fodbold/baseball/etc) - Resident Evil 5 - Star Wars: The Force Unleashed - Kane & Lynch: Dead man - Tekken 6 - Army of Two - Enemy Territory: Quake Wars - Singstar ( ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Der er masser af nye spændende spil på vej!
Nogen der ved hvornår det nye Eyetoy det kommer? |
|
![]() |
|
Trepel-L ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Tror at ps3`s next gen Eyetoy udkommer samme tid med kort spillet The Eye of Judgment, og det står så vidt jeg ved til at udkomme engang i november måned i EU (ingen fast dato) og 23 oktober i USA. |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Jeg har ihvertfald en glædelig nyhed for Street Fighter fans. Super Street Fighter II Turbo HD Remix kommer i november til PS3 og grafikken bliver lavet i 1080p i 2D stil. Her er en smagsprøve på, hvordan grafikken bliver i praksis:
Guile - Ryu - Akuma1 - Akuma 2 - Akuma3 - Ken + Akuma - Ken1 - Ken2 - Hawk - Las Vegas kampstedet Redigeret af smiletime - 25-September-2007 kl. 03:46 |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ja der kommer fandme et fedt udvalg :) der kommer også Army of Two & Folklore :) og hvis man er til N4S så kommer pro street også meget snart... uhh det bliver et godt efterår |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Ratchet og Clank, selvom det slet ikke er min type spil, ser godt nok lækkert ud!!!
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
skipper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() |
En PS3 bliver da mere og mere tiltalende med de kommende spil.
/Skipper |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Ja, der er helt klart mange fede spil i vente
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |