|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() Sendt: 25-September-2007 kl. 22:29 |
Efter mange overvejelser, tog jeg omsider springet forleden, og investerede i en projektor, med hele pivtøjet. Nu skal der laves hjemmebiograf! :D Men da jeg er lidt af en novice på netop dette område, savner jeg en god online-guide til opsætning af den slags. Her tænker jeg på ting som hvordan projektoren skal hænge i forhold til lærredet (afstand, højdeforskel, almindeligt eller på hovedet osv.), og andre tekniske detaljer, der kunne være relevante. Er der nogen der kan henvise mig til sådan en? :D |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Projektorer er generelt en ret individuelt tilpasset løsning, jeg tror ikke du finder en fix og færdig guide der dækker alle setups. Du har nok mere ud af at levere lidt flere oplysninger om dit setup, så kan vi give dig gode råd til hvordan du kommer i gang. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Der vil jeg give Otto 100% ret. Dem der har den færdige løsning der dækker alle, har ikke set hvad forskel en individuel løsning for den enkelte kan gøre af underværker
![]() |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Tak for jeres tilbagemeldinger. :D Lad mig kort forsøge at redegøre, og så kan I måske komme med et par tips! Projektoren er en Infocus 5700 http://www.projectorcentral.com/InFocus_Home-ScreenPlay_5700 .htm Og lærredet er et Kingpin Og så kommer det bøvlede... indretningen af min stue! Der er nemlig 2,60 m. til loftet, og afstanden fra sofa til lærred er ca. 2,90 m. P.S. Jeg regner med at bestille et besøg fra dig, Otto, når det er på plads. ;) Når nu jeg endelig har fået købt det, skal det sgu se godt ud! :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |