|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
d_grrl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-Januar-2005 kl. 19:26 |
Hej da jeg har købt mig en prosonic dvd-955 uden manual - den virker fint og er ganske god, men den har et utal af funktioner som jeg ikke lige kan finde - er der links eller digitale udgaver af Prosonic dvd-955 online? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej d_grrl Prosonic er Dansk Supermarkeds mærke (Bilka, Føtex) så derfor findes der ikke lige en hjemmeside med manualer o.lign. Bilka havde på et tidspunkt enkelte manualer liggende online, men dem kan jeg ikke finde mere. Prøv evt. at tage kontakt til Bilka eller Føtex. Måske ligger de inde med en elektronisk udgave. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
d_grrl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
tusinde tak... jeg har skrevet til Bilka og afventer svar. hilsen d
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |