recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket media Center ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket media Center ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket media Center ?
    Sendt: 26-September-2007 kl. 21:33

Hvilket mediacenter skal jeg vælge ??

Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at bygge noget op selv, men er på udkig efter en færdig, fornuftig løsning - i første omgang uden at kigge på prisen.

Hvad er vigtigt ??

- HDMI out ? HDMI 1.3 out ??

- Digital lyd out ?

- Støjniveau

- Fremtidssikring, formater mm.

- VIIV ???

Har bland mange andre kigget en del på X-ONE, men hvilke færdige mediacentre er der nogen, som har haft gode erfaringer med ????

Venligst
Frank Jensen
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2007 kl. 21:24

har ikke rigtig styr på færdige medie center, men jeg ved at du nok komme til at betale en del mere for et dårligere produkt..

Du kender ikke nogen der kan bygge en for dig? det giver det et mediecenter som passer til dine behov, et udseene som du synes er bedst, og det er som regel billigere end de færdige løsninger..

MMvision sælger nogen færdige løsninger, jeg ved ikke meget om dem, men de er støjsvage, flotte og dyre.. du kan kigge på det på deres side MMvision.dk

EDIT: har lige kigget på deres side, de har også nogen billigere modeller som ser okay ud, og til rimelige priser...

Redigeret af Pizzabager - 27-September-2007 kl. 21:27
Til top
Frank Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2004
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 10:21

Problemet er ikke så meget prisen - men at hvis jeg selv skal sætte det sammen, så bliver det aldrig gjort færdigt, da jeg ikke har tiden.

Den er nu lækker ud MC550 HDMI modellen - har nogle erfaringer med den ???

Er der andre alternativer ???

Venligst
Frank Jensen
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af Frank Frank skrev:

Problemet er ikke så meget prisen - men at hvis jeg selv skal sætte det sammen, så bliver det aldrig gjort færdigt, da jeg ikke har tiden.

Den er nu lækker ud MC550 HDMI modellen - har nogle erfaringer med den ???

Er der andre alternativer ???

En løsning kan da være at du får den HTPC samlet der hvor du køber, det koster 450 kr hos SHG.dk   fx. Du skal altså blot bestemme kabinet og indhold. Og det sidste er der mange der vil hjælpe med at sammensætte, hvis du skulle være i tvivl.

Hvis det bliver for specielt, kan det nok koste mere forestiller jeg mig.  Om du også i prisen får installeret Vista eller XP ved jeg ikke, men det er jo heller ikke noget særligt. Men mon ikke?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu