|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 28-September-2007 kl. 13:10 |
Har lige købt mig en sådan fætter, men kan ikke få MCE til at se den ? DVs, den ser den er der, men finder ingen kanaler. Har installeret drivers og det check util siger også at der er BDA drivers for MCE installeret.. Men nada ?? Finder de analog kanaler på mit andet reciver kort.. Svært spørgsmål. Men hvad fa... gør jeg galt ?? /M Redigeret af magiske - 28-September-2007 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Du kan ikke bruge flere forskellige typer kort i MCE. SÅ det du skal er at fjerne dit analoge tv kort, og så køre setup igen for tv kanaler i mce.
MCE accepterer analog eller digital, ikke begge dele. samme med forskellige typer digital, det kan den heller ikke. Redigeret af Bygone - 28-September-2007 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Hmm, okie. Men faker de det ikke med deres DBA driver ??
/M |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Jo, digitalt, og det kan du ikke kombinere med et analog signal. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Du skal IKKE bruge BDA driverne. Så virker det ikke med MCE.
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
Den nyeste driver version du downloader har begge versioner i sig, hvor du under installationen vælger mellem deres egen viewer og mce...så det er en og samme driver download idag. Driver Redigeret af Bygone - 28-September-2007 kl. 14:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |