recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabel mellem PC og LE40M86
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkabel mellem PC og LE40M86

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dooke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2007
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: kabel mellem PC og LE40M86
    Sendt: 28-September-2007 kl. 12:01
Hej

Jeg skal have forbundet min PC til mit Samsung LE40M86. Det kan jeg gøre ved to kabler: DVI -> HDMI eller DVI -> VGA

Hvad er bedst, og er der forskel? Er VGA signalet ikke analogt, hvorimd HDMI digitalt?
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 13:21

Jo det er korrekt. Men ved HDMI kan du opleve at den ikke bruger skærmen helt / optimalt, da der (afhænger af grafikkort) muligvis ikke findes den opløsning som din skærm kører i.

VGA er det nemmere at få den opløsning der ligger tættest på din skærms opløsning. Og til alm. brug så burde VGA være nok.

(Men måske andre har lyst til at ytre sig også, for jeg har ikke selv prøvet ovenstående. Jeg kører med en Plasma skærm og DVI-HDMI)

OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
dooke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-September-2007
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

VGA er det nemmere at få den opløsning der ligger tættest på din skærms opløsning. Og til alm. brug så burde VGA være nok.

Jeg skal ikke have en opløsning tæt på min skærm. TV'et skal være en seperat skærm med en opløsning på 1920*1080

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu