recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD afspiller til Panasonic pv70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD afspiller til Panasonic pv70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kokken32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Emne: HD afspiller til Panasonic pv70
    Sendt: 28-September-2007 kl. 15:11
Har fået mig en Panasonic, nu skal den så bare fodres med noget HD materiale, i den forbindelse overvejer jeg en HD afspiller eller bluray afspiller, gode råd modtages smil
alternativt kan man vel efterhånden leje HD film og serier på nettet.
vil i den forbindelse tilslutte den bærbare til fladskærmen.
Mener jeg har hdmi udgang på den bærbare,
Men hvad med kvaliteten? i forhold til HD afspiller?
Hvis der ikke er nævnværdig forskel er det helt klart en god løsning.

Et andet spørgsmål
har også en gamle dvd afspiller, men får vel bedre kvalitet hvis jeg afspiller DVDen fra den bærbare?
Da den jo har hdmi og dvd afspilleren ikke har?
Til top
tisbris Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-September-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2007 kl. 22:11

Jeg har lige bestilt en DMP-BD10AEGK hos Geco, som er på tilbud her i weekenden til 4999,-

http://geco.dk/product.asp?product=1104&sub=41&page= 1

Jeg venter spændt på mit nye PX700E og sammen med BD10A, håber jeg at mit system nu spiller max.. 

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: Denmark
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 08:48
Ingen tvivl om at Pana DMP-BD10AEGK er en god afspiller. Men du burde måske også overveje toshibas modeller, de skulle også være fremragende DVD afspillere.
Hvis det skal være Blu-ray er der lige PT kun samsung eller sony at vælge imellem. Et godt bud kunne være den nye 1400...
Jeg tror umiddelbart ikke der er HDMI ud på din laptop, det er nok VGA eller DVI.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVI

http://en.wikipedia.org/wiki/VGA

Med venlig hilsen

Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
mhelt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-April-2005
Point: 220
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:33
Ehm panasonics er nu osse blu-ray. Mon ikke sådan en panasonic DMP-BD10AEGK kan fjernbetjenes via vieralink, så man også kan spare en fjernbetjening?
Pio 5090H

Mac mini/eyetv/pyetv/eyetv for iphone

Panasonic DMR-EX87

Sony PS3

Pioneer DVR 540HX-N

Yamaha YSP-800 + YST-FSW100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 09:43
Det er rigtigt... 
Man skal ikke prøve at gå på arbejde, surfe og skrive indlæg samtidig!!  Men mente nu UD OVER Pana 10A, så er der samsung og sony. Og hvis det skal være HD, så Toshiba!  Kan godt se det var et MEGET roddet indlæg jeg fik, lavet før!!
Jo, den burde da have viera link!! Overvejer MEGET om man skal sende en bestilling afsted, men skal jo også have min Onkyo 805!!

/Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos

Atlas Cables

Til top
kokken32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:27

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Ingen tvivl om at Pana DMP-BD10AEGK er en god afspiller. Men du burde måske også overveje toshibas modeller, de skulle også være fremragende DVD afspillere.
Hvis det skal være Blu-ray er der lige PT kun samsung eller sony at vælge imellem. Et godt bud kunne være den nye 1400...
Jeg tror umiddelbart ikke der er HDMI ud på din laptop, det er nok VGA eller DVI.

http://en.wikipedia.org/wiki/DVI

http://en.wikipedia.org/wiki/VGA

Med venlig hilsen

Jo den er god nok det er HDMI Så vil DVD kavaliten blive bedre på den end min dvd afspiller......fandt så udaf det er kun billede jeg får fra PC skal have et lydkabel også.

Simon

Redigeret af kokken32 - 29-September-2007 kl. 13:47
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 13:35
Lige præcis...
Ok, troede ikke laptops havde grafikkort der kunne trække HD!!  Men ok, man lære jo noget nyt hver dag!!
Det skal du nemlig lige præcis, hvad har du af lydudgange??

Da du har en PV70, så syntes jeg det ville være dumt at investerer i en HD afspiller. Så skal du vælge Blu-ray, det får du langt mere ud af. ELLER, mht. dit spørgsmål om DVD, så vælge en kval. DVD afspiller!
Det er ikke sikkert at dine DVDere bliver bedre på den bærbare, hvilken DVD afspiller har du?

/Simon
De bedste hilsner
Simon

Atlas Cables

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2007 kl. 14:29

Pana BD10A er skam en glimrende Blu-Ray afspiller, og med en fin lydside. Den gør det rigtigt godt med mit nye Pio 428XD - rent guf.

Som DVD afspiller synes jeg til gengæld ikke at den er meget bedre end min Tosh HDE1, som nu heller ikke er så tosset som DVD afspiller. Og som HD DVD afspiller er Tosh´en også ganske fin. Men Tosh HD EX1 er på alle måder bedre.

Skal man gøre det rigtigt godt, så hedder det Pio BDP LX70 -  den kan bare det hele - men prisen.............. 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu