|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
kasperaarhus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 24-September-2007 kl. 18:51 |
Hejsa i forummet. Jeg leder efter et nyt antennekabel til mit PX37 Plasma da jeg optil nu har brugt et supermarkedskabel Jeg kan forstå på kæresten at det helst skal være hvidt - men de tidligere tråde jeg kan finde linker kun til blå/sorte - er de gode kabler altid det? Jeg skal bruge 5 meter. Det eneste jeg lige kunne finde var: http://www.av-connection.dk/?SPage=Antenne_Kabler Umiddelbart synes jeg at et clicktronic til 159 lyder fair - det er så bare sølv :) Der er dog også nogle hvide længere nede - men kan ikke se om de er nær så gode? Nogle der har inputs - måske links til andre steder med gode(hvide?) kabler? Takker; Kasper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Gå ned til en forhandler, de har kabler på ruller, så du kan købe lige det antal meter du har brug for. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kasperaarhus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hmm... nu læser jeg jo om Ferrit-kerner- guldebelagte stik og dobbelt skærmning ved de kabler jeg har set... kan de lave det også ? og vil det så ikke blive dyrt? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
De kabler du køber i metermål hos forhandlerne er de samme som f.eks bruges af TDC, når de kommer ud og installerer kabler hos brugerne, så dårlige er de altså ikke. Der er ret mange meter af dem hos mig, og alt er så absolut som det skal være. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ok - Jeg synes bare man læser så mange steder at folk siger man skal gå ud og købe "noget ordentligt" - og netio ikke sådan nogle standardkabler... men hver sin mening nok |
|
![]() |
|
![]() |
Hvil du dermed sige, at TDC bruger dårlige kabler, så er den boligforening jeg bor i blevet godt fuppet, da der for få år siden blev udskiftet rigtig mange hundrede meter, da der blev opgraderet til fuld Digital. Nok næppe. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Åh nej det siger jeg ikke - hvis jeg vidste noget om emnet skrev jeg ikke et spørgsmål her :) Men det undrer mig så bare at der ofte tales om de dyre kabler med det ene og andet...såmænd bare det du |
|
![]() |
|
![]() |
Når montører bruger det i kabelanlæg, så er der jo ingen grund til guldkabler. Det vigtigste er at de er HF tætte, (meget vigtigt i kabelanlæg), dobbelt skærmede og at det er kabler med et lavt tab, og det er de. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Oki |
|
![]() |
|
Klausens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hifiklubben har også...
|
|
![]() |
|
![]() |
yes sør - prøver den slags butikker så - tak for hjælpen |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg har valgt dette her kabel til mit Plasma, det fungerer super...
![]() http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/div_kabeladaptor/b andridge_pgv8921_kabel_0,75_meter.htm Og man kan sagtens selv skifte stik, hvis man har brug for at klippe i det så det kan føres gennem vægge osv/el.lign. Der er ikke et billede, men et han/hun i samme mærke koster 150 kr. så vidt jeg husker! ![]() HVis det ikke skal være så langt er der også: http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/div_kabeladaptor/q ed_qunex_r-vr_kabel.htm Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |