recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FIFA08 hakker på PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFIFA08 hakker på PS3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Mantaa Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: FIFA08 hakker på PS3
    Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 16:17

Hej hej

Har lige modtaget FIFA08 til PlayStation3 og glædede mig til at komme igang med at spille.

Men til min store skuffelse hakker spillet vildt. Værst er det når bolden blir skudt op i den anden ende og "kameraet" f'ølger bolden...

Jeg ved ikke om det er min udgave af FIFA08 der er noget galt med, min PS3, eller om det er min skærm. Der er ingen problem med min xbox360 når jeg har spillet FIFA08 DEMO og FIFA07.

Jeg har et 37" Thomson LCD TV. (se link)

http://www.hdtvsolutions.com/Thomson-37LB130S5.htm

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

mvh

Anders

Redigeret af Mantaa - 01-Oktober-2007 kl. 16:18
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 17:23
EA sport er nogle møg amatører der ikke magter at lave spil til PS3? Skriv og klag til dem!
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 18:19
Jeg har spillet demoen på min ps3 og der er ikke nogen problemer med noget hakkeri eller noget som helst. Der køre alt flydende.
Til top
Mestah Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 22:47
Jeg har også spillet demoen på min PS3 og synes heller ikke der er nogle problemer med hakkeri.

Du kan jo evt. prøve at hente demoen på US eller UK playstation store og se om du også har problemer med den.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Mantaa Mantaa skrev:

Hej hej

Har lige modtaget FIFA08 til PlayStation3 og glædede mig til at komme igang med at spille.

Men til min store skuffelse hakker spillet vildt. Værst er det når bolden blir skudt op i den anden ende og "kameraet" f'ølger bolden...

Jeg ved ikke om det er min udgave af FIFA08 der er noget galt med, min PS3, eller om det er min skærm. Der er ingen problem med min xbox360 når jeg har spillet FIFA08 DEMO og FIFA07.

Jeg har et 37" Thomson LCD TV. (se link)

http://www.hdtvsolutions.com/Thomson-37LB130S5.htm

Er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

mvh

Anders

Jeg har spillet demoen på min Xbox 360 - og der hakker det da bestemt når bolden gives op af målmanden ved målspark, bl.a.

Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 10:05

Jeg har nu spillet den fulde udgave siden udgivelsen på mit 42" LG plasma uden problemer.

Den hakker ikke overhovedet hos mig. Vil dog ikke gøre mig klog på hvad problemet kan være hos dig.

Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 10:21
Jeg spiller den fulde udgave på PS3 og jeg synes heller ikke det hakker. Jeg har oplevet en lille smule lag i et par situationer men ikke noget alvorligt. Desværre synes jeg at spillet i sig selv virker lidt tungt og langsommere end FIFA07. Jeg er ikke imponeret over de ændringer som er lavet må jeg indrømme. Grafikken er naturligvis imponerende men jeg synes at gameplayet er blevet dårligere og mere frustrerende end tidligere - synd! - Helt blottet for morskab er det dog langtfra
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 10:26

Jeg har spillet både demoen og nu den fulde udgave på PS3 på 32" Philips LCD uden problemer.

Kun en enkelt gang eller to har jeg oplevet en lille smulle hakken ved målspark.

Det lyder mærkeligt, at der skulle være så store problemer hos dig.

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 10:36

Jeg er enig i at styringen er blevet en tand for avanceret. Det kræver for mange comboertryp på diverse knapper for at lave de fede ting.

Kunne bedre lide de lidt mere simple kontroller på de tidligere versioner. Jeg er nok bare ved at være gammel ;)

Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af jobs jobs skrev:

Jeg er enig i at styringen er blevet en tand for avanceret. Det kræver for mange comboertryp på diverse knapper for at lave de fede ting.

Kunne bedre lide de lidt mere simple kontroller på de tidligere versioner. Jeg er nok bare ved at være gammel ;)

Hehe - ja jeg har også tænkt den tanke men jeg synes det føles underligt langsommeligt og tungt i forhold til især FIFA07 på PS2.

Jeg synes det er blevet rigtigt svært at holde på bolden når man bare skruer lidt op for sværhedsgraden (single-player) og ligeså svært at tackle modstanderen. Desuden synes jeg ikke om, at man bare skal holde X-tasten nede for at tackle - man kunne jo ligeså gode være tilskuer hvis man bare skal holde tasterne nede - men flot må man sige, at det ser ud.

Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
rasmuslarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2005
Point: 259
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 13:35

Citér Desuden synes jeg ikke om, at man bare skal holde X-tasten nede for at tackle - man kunne jo ligeså gode være tilskuer hvis man bare skal holde tasterne nede - men flot må man sige, at det ser ud.

Nu har jeg udelukkende haft Fifa 2006, 2007 og 2008 på enten Xbox eller Pc, men tacklinger foregår da på samme måde i de to forgående spil? Også her holder du en knap nede for at tackle, med mindre du selvfølgelig vil bruge muligheden for at lave en glidende tackling.

www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2007 kl. 15:56
Jeg kunne forestille mig at det er fordi at du kører 1080I på dit tv.? ellers vil jeg ikke kunne se nogen grund til at det skulle Lagge, mon ikke om der kommer en ny update meget snart.?
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu