recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ps3 xtra-forsikring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPs3 xtra-forsikring?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Funch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: Ps3 xtra-forsikring?
    Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 17:38

Hej alle

Jeg er blevet den heldige ejer af en ps3(min svigermor har sgu købt en til mig).Er det nødvendigt med xtra forsikring på 4 år sammen lagt?er der nogen der har oplevet nogen problemer med den? og hvor køber jeg et Hdmi-Dvi kabel der kan bruges til den?Har ikke Hdmi i tvet kun dvi

Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 17:42

Ekstra forsikringer er normalt helt unødvendige og koster kassen! Glem den!

Du kan få et hos fx avconnection.dk de er gode at handle med, men ellers fåes de mange mange steder på nettet...

Boogie

Til top
mosedrengen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2007
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2007 kl. 18:03
Tillyke med den. Min svigermor har stadig ikke købt den Porsche 911 til mig som jeg ønskede mig for et par år siden. Du skulle måske prøve lykken his din ;)

Jeg køber normalt ikke ekstra forsikring, men lige med PS3 (og min nuværende DVD-afspiller) valgte jeg at gøre det.

Der er faktisk kun en grund til det, og det er at jeg vil være sikker hvis laseren går i stykker. Jeg har haft 3 PS2'ere og i de to af dem er laseren slidt ned. Derudover har jeg slidt 3 DVD afspillere samt et utal af CD/DVD brændere ned. Så min erfaring siger altså at laseren i drev går altså i stykker hvis man bruger den ofte.

/mose

Redigeret af mosedrengen - 03-Oktober-2007 kl. 18:05
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu