recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dual/Clone screen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDual/Clone screen

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
EvilDoctor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Emne: Dual/Clone screen
    Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 09:17

Hejsa.

Er tæt på at gå i gang med indkøb af dele til min HTPC. Har listet emnerne i denne tråd; http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28917&PN=1 der dog er gået lidt død  så håber det er et OK setup!

Jeg har tidligere luret rigtig meget på en mulighed for at have en "sekundær" skærm så ikke TV'et skal være tændt ved betjening.

Initielt kiggede jeg på et kabinet med en 7" touch, men den har en opløsning på 1024*768, og mit TV kører en højere opløsning (Panasonic PV60 42" plasma!). Det kan vist ikke gå så godt sammen hvis begge skærme skal kunne være tændt samtidig.

MEN... det behøver de heller ikke at være. Kan det lade sig gøre at lave et setup hvor den enten bruger den ene eller den anden uden at man skal omkonfigurere opløsningen hver gang (manuelt)??? Og kan man lave det sådan at TV'er hierakisk ligger over den lille skærm der så automatisk slukker hvis den anden er tændt/tændes???

Kunne et værdigt alternativ være en Logitech Harmony 1000???

Det jeg har behov for på den "sekundære" skærm er at browse i musiknumre, netradio og evt billeder. Kan den del trækkes externt til nævnte fjernbetjening???

Til top
EvilDoctor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 09:32

Har lige browset et par anmeldelser og tråde omkring dette vidunder. Altså Harmony 1000'eren

Det ligner egentlig at den kan det jeg skal bruge, men jeg vil jo gerne være helt sikker inden jeg køber.

Når man går ind under "afspil musik" og "se billeder" menuerne, browser man så rundt i de ting der ligger på PC'ens HD???

Nogen heldige ejere der kan smide lidt erfaringer af sig her???

Redigeret af EvilDoctor - 05-Oktober-2007 kl. 09:42
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu