|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2007 kl. 19:37 |
Goaften,
Jeg har bestilt mig en ny laptop (denne), som jeg håber at kunne sætte til mit tv via min forstærker. Er der nogle der lige kan guide mig igennem hvorledes jeg får det bedste resultat? Jeg tænker jeg kan blive nødsaget til at købe en dockingstation. Men er der andre alternative muligheder jeg bør overveje? Takker på forhånd. |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der skulle gerne være en VGA tilslutning, og en sådan er der også på dit TV. Så at forbinde de to enheder skulle ikke være et problem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
beauville ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
![]() |
hej
ja jeg vil som jeg skriver gerne gøre det gennem min forstærker om muligt.?? |
|
/Christian
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Som det ser ud til, så er der kun mulighed for et Video signal via VGA, så medmindre, at der er Component In på Reciveren, så kan du ikke. Der ser ikke ud til at der er et TV Out (S-Video) på PCen. Derudover giver S-Video ikke en tilstrækkelig opløsning, udover afspilning af Video. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
ok - takker
kan jeg bruge denne, og herfra overføre lyd og billede i digitalt format? der er masser af ledige tilslutningmuligheder i forstærkeren... takker |
|
/Christian
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok det må jeg arbejde lidt på.
Jeg takker igen igen |
|
/Christian
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |