recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista og video_ts
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista og video_ts

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fgl1199 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista og video_ts
    Sendt: 07-Oktober-2007 kl. 12:17

Tak for mange indlæg og forslag til at kunne afspille video_ts filer i Vista mediacenter... og jeg glæder mig over at de trods alt er nogen som f¨r det til at virke - så der må være lys (film) forude.

Jeg har netop købt en pc med Vista home premium og er ikke særligt it-kyndig og kommer derfor måske helt uforvarende til at at starte helt forfra i den stribe af spørgsmål/svar vedr. dette problem. Det håber jeg i bærer over med... men jeg kan ikke få spørgsmål/svar til at virke for mig.

Her er situationen

Alle film gemt som video_ts filer

Vista mediacenter kan se der er en video-ts fil - men angiver alligevel mappe som tom.

My Movies 2 dukker fint op i visat mediacenter brugerfladen og jeg kan manøvrere rundt i den men den kan ikke få øje på nogen film... så den oplever jeg som "længere væk" fra filerne end Vista mediacenter - men det er jo helt i modstrid med alle andres erfaringer.

Hvad gør jeg? - tydelig, instruerende og skudsikker vejledning efterspørges. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu