|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 20:02 |
|
Jeg har fået og set "Fantastic 4 - Rise of the silver surfer" på blu-ray i dag og filmen er rigtig god, men ca. hver anden minut er der lydudfald eller et filmstop på 1-2 sekunder, det er ikke så godt. Hvis det er fremtiden på blu-ray (Fox) at man skal vente på en ny firmware i et par uge p.g.a. det nye BD+ inden man kan se filmen i et hug, uden at filmen hakker, så det er godt der stadig findes dvd og HD-DVD. Jeg har en Samsung BD-P1000 afspiller med firmwaren fra den 24-7. |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Jeg tror bestemt ikke det er fremtiden.... Jeg forstår ikke BD+ har noget med hakken at gøre, BD+ er det ikke interaktive menuer som med hd-dvd??? Jeg kan ikke se hvorfor det skulle have indflydelse på selve afspilningen, men jeg er jo heller ikke BR-tekniker, så hvad ved jeg |
||
![]() |
||
Mr.Lunden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
BD+ er en ekstra kopisikring mod piratkopi, har jeg læst mig til. På nogen afspiller kan discen ikke engang læses, Samsung bd-p1200 og LG BH100. PS3 er der ingen problemer med. Redigeret af Mr.Lunden - 08-Oktober-2007 kl. 20:27 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der kommet ny firmware til Samsung BD-P1000 i dag, men angående hakken og lydudfald i Fantastic 4 - rise of the silver surfer har den ikke hjulpet en dyt, den hakker stadig og har lydudfald. Så er godt at filmen kommer til HD-DVD i Tyskland d.14-12-2007 på Amazon.de. Håber hakken og lydudfald er væk på HD-DVD. Redigeret af Mr.Lunden - 12-Oktober-2007 kl. 18:33 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det er mig ubegribeligt at kunderne finder sig i det...
Blu-Ray, og til dels HD-DVD, er efter min mening et produkt der stadig er i beta test. Det skal bare virke!! Ligesom DVD. Jeg har aldrig firmware-opdateret mine DVD afspillere. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt enig!!! Jeg holder mig fra de nye Fox-titler med BD+ på Blu-ray indtil de har rettet det med Samsungen BD-P1000. Jeg køber ikke en ny afspiller bare for Foxes skyld. Redigeret af Mr.Lunden - 13-Oktober-2007 kl. 10:36 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
|
Ifølge en post på AVS så er firmwaren på de europæiske Samsung sites stadigvæk den gamle - bare med ny dato. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, så kan jeg bedre forstå den ikke hjalp. Håber snart de får taget sig sammen, til at lave en ny firmware der virker. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8680 |
![]() |
|
Kan i øvrigt nævne at FF4 ikke er BD+ beskyttet - The Day After
Tomorrow er den første film med BD+. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvad er din kilde? Så vidt jeg ved er det ikke noget som man kan læse på coveret (selv brugen af BD+ er hemmelig!!). Peer fra Slysoft (deres crypto ekspert) udtaler her at der er BD+ på begge titler. Det bliver noget nemmere at afgøre den slags når AnyDVD HD opdateres med MKB v4, hvilket burde ske i denne uge. Eller hvis doom9 folkene kommer først, som de håber her. Slysoft har i øvrigt annonceret at de vil reverse engineere deres egen BD+ player VM, så BD+ holder næppe 10 år. ![]() Redigeret af JesperLund - 16-Oktober-2007 kl. 15:14 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Kilde: http://forum.blu-ray.com/showpost.php?
p=249529&postcount=3850 Derudover er filmen vist at finde diverse steder på nettet. Paidgeek fra SPHE har også sagt at problemerne med FF2 er BD-J relaterede. Redigeret af lunddal - 16-Oktober-2007 kl. 15:36 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis man checker offentligt tilgængelige kilder som søgemaskinen NFOogle, er der kun DVDrip udgaver af FF2 (Silver surfer). |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |