|
Video-cd med Nero foto cd |
Besvar |
Forfatter | |
runo18
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
Emne: Video-cd med Nero foto cd Sendt: 26-Januar-2005 kl. 15:59 |
Hej Jeg har prøvet at fremstillen en video cd med Nero, men desværre kan jeg kun få lov at lægge 99 billeder ind på video-cden, og de 99 billeder fylder kun 150 mb, kan man ikke fylde video-cden op altså med over 600 mb billeder og dermed flere hundrede billeder ? eller på en dvd ? |
|
HenrikH
Guld medlem Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:16 |
Ja, men du skal gøre det ved at lave flere "kapitler". Der kan maks. ligge 99 billeder i hvert "kapitel". Du kan så lade den lave en menu også, hvor du vælger mellem "kapitlerne". Er det Nerovision Express eller Nero brændersoftwaren du bruger? |
|
mvh
Henrik |
|
runo18
Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:18 |
Jeg bruger Nero brændersoftwaren, men kunne sagtens bruge Nerovision Express hvis den er bedre da jeg har købt hele pakken.
|
|
runo18
Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:35 |
Er der evt. en guide på nettet man kan læse hvordan man skaber en video cd, og hvordan man laver flere kapitler ?
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 26-Januar-2005 kl. 16:45 |
Hej Runo
http://www.doom9.org (under guides) er noget. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Tank
Bruger Oprettet: 09-November-2004 Status: Offline Point: 159 |
Sendt: 26-Januar-2005 kl. 19:51 |
Jeg har forstået dit spørgsmål således, at du ønsker at lægge foto på en CD / DVD til fremvisning på TV. Hvis det er video-optagelser, så så bort fra nedenstående. Jeg bruger selv Pinnacle Instant Photoalbum. Købt i Computercity for 99 kr. Der findes to opdateringer på Pinnacles hjemmeside. Det er et rigtig godt program, og der er ingen begrænsninger på antaller af billeder i bibliotekerne - altså ingen 99 billeder max. Desuden kan du lægge musik ind og lave menuer mv. Efter min mening er Pinnacle Photoalbum et af de bedste og billigste på markedet. Jeg har selv slettet Nero.s fotoprogram fra min PC. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |