|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 10:06 |
<Galde> Hvad sker der lige for Canal Digitals kundeservice??? De svarer ikke pr. mail og jeg har stået i kø på telefonen over flere dage siden onsdag i sidste uge!!. Har ringet ons/tors/fre/man. og skrevet tors/man/tirs. De ringede tilbage til mig i går for at checke mit navn mm. for at filtrere de folk i køen fra som ikke var at træffe, og så ville en supporter ringe tilbage senere (hvilket de ikke har gjort endnu). Er det ikke lidt langt ude!!? Min HD-boks (ja det totalt fejlbehæftede Sagem 81 skrammel) virker slet ikke nu, men hvordan pokker får man den byttet når man ikke kan komme i kontakt med dem. Mon deres kundeservice er totalt overbelastet pga. alle de HD-boks klager der kommer væltende?? ARGH hvor er jeg pissed off </Galde>
Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 13:27 |
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Du er ikke den eneste. Jeg havde ringet om fredagen hvor en gut så ringede efter kl. 20 for at sige at de desværre havde travlt og ville ringe lørdag kl. 13 når de åbnede igen. Der skete INTET indtil jeg sent søndag selv besluttede at skrive en spydig mail til dem...derefter ringede de pludselig men da det drejede sig om HD-boksen, ville de få teknisk afdeling til at ringe til mig. Jeg venter stadig....
|
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hmm, ja det er nok det der skal til. Nu har jeg skrevet følgende til dem: "Jeg er godt klar over at i har travlt med det kan ikke passe at i skal bruge en uge på at svare tilbage på en mail eller ringe tilbage på telefonen!!! Jeg fik en HD-boks tilsendt i sidste uge, men har ikke kunne få den til at virke så jeg vil gerne have tilsendt en ny. mine 14 dages returret bliver spildt på at forsøge at komme i kontakt med jer. Hvis i ikke snart tager jer sammen vil jeg annullere min bestilling på HDTV og opsige jeg mit gamle abonnement permanent!" |
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Canal Digitals kundeservice ? hvilken kundeservice det ord kender de ikke
![]() |
|
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
hmmm, de praler ellers selv med at have en på deres hjemmeside: Men det er nok bare falsk reklame
Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 12:47 |
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
videoguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Ja, det er sgu helt til hest. Jeg har skrevet til dem d. 24/9 og har endnu ikke fået svar, andet end følgende autosvar: "Tak for din mail. Vi har meget travlt i øjeblikket, men vender tilbage hurtigst muligt." |
|
![]() |
|
van the man ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Status: Offline Point: 309 |
![]() |
jeg købte hd box samtidig med dig og har ENDNU ikke oplevet noget bæ med min (7-9-13) men vil lige høre om den var gal fra starten eller det først kom efter et stykke tids brug?(håber virkelig jeg slipper for bøvl med både den og efterfølgende manglende kundeservice fra cd det er sådan noget der virkelig ka få mig op i det blåviolette område når et firma pisser på eksisterende kunder samtidig med de tæppebomber potientielle nye kunder med reklamefremstød.
|
|
panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital. rotel ra 985 bx. marantz cd 63 ki signature. Sony RDR-HX750B avance dana |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Ja LIGE præcis! Jeg har været kunde hos dem i 6 år og ville lige opgradere...men ak Min HD-box begyndte på det dagen efter jeg fik den og har gjort det lige siden.
Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 20:46 |
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
|
zubzer0 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Så fik jeg endelig en ny boks. Jeg har dog i mellemtiden via andre forums fundet ud af at HD-boksen generelt har problemer med HDMI-udgangen og at det er den der får den til at "fryse". |
|
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801 Sagem 81 HD (pubad bras) DALI 808|SC-7|R1000 HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT BioBaren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |