recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal Digital kundeservice
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCanal Digital kundeservice

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: Canal Digital kundeservice
    Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 10:06

<Galde>

Hvad sker der lige for Canal Digitals kundeservice???

De svarer ikke pr. mail og jeg har stået i kø på telefonen over flere dage siden onsdag i sidste uge!!. Har ringet ons/tors/fre/man. og skrevet tors/man/tirs.

De ringede tilbage til mig i går for at checke mit navn mm. for at filtrere de folk i køen fra som ikke var at træffe, og så ville en supporter ringe tilbage senere (hvilket de ikke har gjort endnu). Er det ikke lidt langt ude!!?

Min HD-boks (ja det totalt fejlbehæftede Sagem 81 skrammel) virker slet ikke nu, men hvordan pokker får man den byttet når man ikke kan komme i kontakt med dem.

Mon deres kundeservice er totalt overbelastet pga. alle de HD-boks klager der kommer væltende??

ARGH hvor er jeg pissed off  Og jeg er vist ikke den eneste... det er må være en sag for DRs Kontant!

</Galde>

 



Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 13:27
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 11:12
Du er ikke den eneste. Jeg havde ringet om fredagen hvor en gut så ringede efter kl. 20 for at sige at de desværre havde travlt og ville ringe lørdag kl. 13 når de åbnede igen. Der skete INTET indtil jeg sent søndag selv besluttede at skrive en spydig mail til dem...derefter ringede de pludselig men da det drejede sig om HD-boksen, ville de få teknisk afdeling til at ringe til mig. Jeg venter stadig....
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 11:32

Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Du er ikke den eneste. Jeg havde ringet om fredagen hvor en gut så ringede efter kl. 20 for at sige at de desværre havde travlt og ville ringe lørdag kl. 13 når de åbnede igen. Der skete INTET indtil jeg sent søndag selv besluttede at skrive en spydig mail til dem...derefter ringede de pludselig men da det drejede sig om HD-boksen, ville de få teknisk afdeling til at ringe til mig. Jeg venter stadig....

Hmm, ja det er nok det der skal til. Nu har jeg skrevet følgende til dem:

"Jeg er godt klar over at i har travlt med det kan ikke passe at i skal bruge en uge på at svare tilbage på en mail eller ringe tilbage på telefonen!!!

Jeg fik en HD-boks tilsendt i sidste uge, men har ikke kunne få den til at virke så jeg vil gerne have tilsendt en ny. mine 14 dages returret bliver spildt på at forsøge at komme i kontakt med jer.

Hvis i ikke snart tager jer sammen vil jeg annullere min bestilling på HDTV og opsige jeg mit gamle abonnement permanent!"

Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 12:13
Canal Digitals kundeservice ? hvilken kundeservice det ord kender de ikke
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 12:46

Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Canal Digitals kundeservice ? hvilken kundeservice det ord kender de ikke

hmmm, de praler ellers selv med at have en på deres hjemmeside:
http://pornolize.com/pornolize4?lang=en&url=http%3A%2F%2 Fwww.canaldigital.dk%2Ftemplates%2Fcsfront____2090.aspx& submit=Translate

Men det er nok bare falsk reklame

 



Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 12:47
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 13:12
Hvis I ønsker at se ovennævnte link uden pornolize, så er det her:

Canal Digital Kundeservice
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Juli-2007
Status: Offline
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 14:45

Ja, det er sgu helt til hest. Jeg har skrevet til dem d. 24/9 og har endnu ikke fået svar, andet end følgende autosvar:

"Tak for din mail.

Vi har meget travlt i øjeblikket, men vender tilbage hurtigst muligt."

Til top
van the man Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Januar-2007
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af zubzer0 zubzer0 skrev:

<Galde>

Hvad sker der lige for Canal Digitals kundeservice???

De svarer ikke pr. mail og jeg har stået i kø på telefonen over flere dage siden onsdag i sidste uge!!. Har ringet ons/tors/fre/man. og skrevet tors/man/tirs.

De ringede tilbage til mig i går for at checke mit navn mm. for at filtrere de folk i køen fra som ikke var at træffe, og så ville en supporter ringe tilbage senere (hvilket de ikke har gjort endnu). Er det ikke lidt langt ude!!?

Min HD-boks (ja det totalt fejlbehæftede Sagem 81 skrammel) virker slet ikke nu, men hvordan pokker får man den byttet når man ikke kan komme i kontakt med dem.

Mon deres kundeservice er totalt overbelastet pga. alle de HD-boks klager der kommer væltende??

ARGH hvor er jeg pissed off  Og jeg er vist ikke den eneste... det er må være en sag for DRs Kontant!

</Galde>

 

jeg købte hd box samtidig med dig og har ENDNU ikke oplevet noget bæ med min (7-9-13) men vil lige høre om den var gal fra starten eller det først kom efter et stykke tids brug?(håber virkelig jeg slipper for bøvl med både den og efterfølgende manglende kundeservice fra cd)

det er sådan noget der virkelig ka få mig op i det blåviolette område når et firma pisser på eksisterende kunder samtidig med de tæppebomber potientielle nye kunder med reklamefremstød.

 

panasonic TH-42"px80
sagem81 hdbox canaldigital.
rotel ra 985 bx.
marantz cd 63 ki signature.
Sony RDR-HX750B
avance dana
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af van the man van the man skrev:

...det er sådan noget der virkelig ka få mig op i det blåviolette område når et firma pisser på eksisterende kunder samtidig med de tæppebomber potientielle nye kunder med reklamefremstød.

Ja LIGE præcis! Jeg har været kunde hos dem i 6 år og ville lige opgradere...men ak

Min HD-box begyndte på det dagen efter jeg fik den og har gjort det lige siden. 
Så hvis du ikke har oplevet noget endnu er du nok en af de få heldige som heller ikke kommer til det (krydser fingre for dig)

 



Redigeret af zubzer0 - 09-Oktober-2007 kl. 20:46
Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
zubzer0 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 16:55

Så fik jeg endelig en ny boks.

Jeg har dog i mellemtiden via andre forums fundet ud af at HD-boksen generelt har problemer med HDMI-udgangen og at det er den der får den til at "fryse".

Sharp LC46XD1E
Denon AVR1801
Sagem 81 HD (pubad bras)
DALI 808|SC-7|R1000
HTPC: E6600|2GB RAM|1.1TB HD|X800XT
BioBaren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu