|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mitsuman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 23:57 |
Hej... Jeg ville høre om nogle kender til rigtigt fede bil spil.. Jeg søger et til PS3 hvor man kan købe nye biler og lave om på dem og lave dem total fede. nogle som kan anbefale noget. Nogle som kender en fed online forhandler af PS3 spil måske billigere |
|
![]() |
|
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
Hej mitsuman, Jeg kender ikke voldsomt meget til bilspil bortset fra Motorstorm og Sega Rally demoen som jeg har spillet. Jeg ved ikke hvad der er muligt i Sega så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Mht. onlinebutik kan jeg anbefale at gå ind på ps3fan's hjemmeside og klikke dig videre til coolshop.dk. Coolshop har ikke nødvendigvis de bedste priser, men du kan støtte ps3fan hjemmesiden ved at bruge coolshop hvilket er ret fedt /Halsted |
|
![]() |
|
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
Need For Speed: Carbon, har alle de ting du søger i et bilspil mht til at købe biler og modificere dem, desuden er det ret fornøjeligt at spille. Hvis du er til racerløb så kan jeg varmt anbefale F1 Championship Edition eller hvis du er mere til rally, så Colin McRae: DIRT - begge sjove bilspil. Coolshop.dk er helt sikkert et godt bud på en onlineforhandler. De reklamerer med prisgaranti og burde have de billigste priser i DK men det er jo svært at følge med overalt. Desuden er levering inkluderet i deres priser så "What you see is what you pay" - Jeg har oftet handlet dér og hvis de har varen på lager så kommer den helt sikkert med posten næste morgen. |
|
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Jeg synes det ville være en god idé, at kigge forbi Play:Right og spørge om den slags der. Der ér altså lidt større chance, for rigtig brugbare svar, end på et recorder/Hi-Fi forum
![]() Der er f.eks. en smart funktion, hvor du kan se en liste over butikker der sælger f.eks. Sega Rally Revo. |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Jeg kan på det hårdeste anbefale DiRT - det er et fantastisk rallyspil!
Man skal tænke sig om når man kører, og ikke bare pløje derudaf! Jeg fandt det til ca. 250 DKK inkl. fragt som "forudbestillingstilbud" på www.sendit.com... |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Need for Speed ProStreet Releasedato: torsdag 22 november, 2007 http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_14 2&products_id=53171 |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Quarker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 220 |
![]() |
Offtopic: Hvis man vil have lidt rabat hos Coolshop så kan man få 2,5% gennem: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |