|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2007 kl. 15:10 |
|
Nu begynder FOX igen at annoncere Blu-ray titler i Danmark. Jeg har lige bestilt "Die Hard 4.0 - Live free die hard", den kommer 16. oktober. Den har først release date den 20. november i USA
Er der nogen herinde der ved, hvorfor at man indtil videre ikke har kunnet købe FOX's Blu-ray titler i Blockbuster?? |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Du skal nok regne med at Fox Blu-Ray udgivelser bliver two-disc udgaver. Filmen på den ene Blu-Ray disc, og en CD med en firmware opgradering, så det er muligt at se den film som du har betalt for.
![]() Jeg vil betegne Blu-Ray, og tildels også HD-DVD, som et produkt der stadig er i beta test. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at forbrugerne skal rende rundt og lede efter firmware opgraderinger hele tiden. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
Nu har jeg en BD-P1000, og den har ingen problemer med det BD-J som ligger på FOX's titler. Det er i hvert fald, hvad de dem som har skrevet med siger. Men nu får jeg, at se når filmen kommer! Så jeg glæder mig til, at se filmen tirsdag Redigeret af Iron Man - 10-Oktober-2007 kl. 19:12 |
||
![]() |
||
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
![]() |
|
hvor har du bestilt fra?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
kr. 229,95 hos Moviezoo: http://www.moviezoo.dk/Die-Hard-4.0-BD_7391772515063
Redigeret af Iron Man - 10-Oktober-2007 kl. 20:08 |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
Altså, min erfaring med moviezoo.dk er: De nævner en release dato der ligger før andre og rykker den derefter, når kunden er i "nettet"... Sidst: The Prestige på HD DVD (udskudt en md lige før "release") Ikke for at være negativ, men jeg har prøvet det 2 gange med dem..!! Afbestilte hver gang! OBS: release 291007 hos amazon.de og amazon.co.uk, skulle undre mig hvis moviezoo får den før disse!! Håber jeg tager fejl!!
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Pede! Tak for info. Det håber jeg dælme også, at du gør..... fordi jeg har bestilt |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
No sweat, de trækker ikke pengene før de sender varen! Hvis de skyder udgivelsen ville jeg annullere ordren, så kan de nmlig lære at sætte ordentlige release datoer på deres side... Igen, det er historik, og jeg håber virkeligt tingene har ændret sig!! |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|
Jeg tvivler stærkt på at Die Hard 4.0 kommer på Blu-ray her i landet, før den kommer i USA. Det ville jo nærmest være uden fortilfælde, med en film som den. Og med Pedes forklaring af hvordan MovieZoo plejer at køre forretningen...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Off topic: Samsung er nu klar med ny Firmware til BD-P1200, som retter problemerne med BD+ |
||
![]() |
||
![]() |
|
Kære moviezoo kunde Vi kan se du har bestilt Die Hard 4.0 på Blu-ray på din ordre.
Releasedatoen, har SF-Film, desværre rykket til d. 6/11 - 2007.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|
Hejsa Vil lige sige at moviezoo skriver datoen ud fra de oplysninger de får fra den danske distributør. Distributørerne er meget sløve med udmeldinger når releasen bliver forsinket, både pga. tekniske problemer og når der går politik i den, feks. rykker nogle distributører releasen fra en uge hvor der er andre store titler så de ikke skal konkurrere med disse titler - der er jo kun en begrænset plads til displays i butikker! Mht. Die Hard 4.0 har både laserdisken & cdon jo også release på BD-udgaven før 201107 så det er en jungle!
Redigeret af Pioneer540 - 11-Oktober-2007 kl. 13:31 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |