recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tastatur og mus igen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTastatur og mus igen...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SandSand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 525
Direkte link til dette indlæg Emne: Tastatur og mus igen...
    Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 21:11
Har nu haft logitech diNovo bluetooth sæt i et par uger.
Jeg havde forventet mere af dette sæt. Modtager er 5 meter væk. Dog gennem en væg/dør. Den lagger, og af og til voldsomt. Af og til skal den endda lige reconnectes.

Findes der virkelig ikke tastatur/mus som rækker længere?
Jeg kan ikke forstå at man ikke kan lave et trådløst sæt der rækker længere.
Man kan lave trådløse telefoner der rækker helt ud i haven. Hvorfor kan man ikke lave tastatur/mus med samme rækkevidde.
Jeg undres. (og håber jeg har overset et produkt)
Mvh. Martin
Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Sted: Denmark
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 21:46

Jeg har for sjov skyld været 5-6 meter fra min computer og styret lyden derfra og det har virket upåklageligt. Har dog aldrig brugt den i forbindelse med HTPC da jeg undelukkende bruger mit tastatur i forbindelse med en arbjedscomputer...

Det eneste som irriterer mig ved tastaturet er at man af og til kommer til at strejfe mouse-padden når man bruger piletasterne (ved godt man kan slå den fra).

Redigeret af Helmø - 14-Oktober-2007 kl. 21:47
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2007 kl. 00:29

Bruger selv diNovo edge, og det virker helt fint, også på afstand 10-14 m. uden forhindringer. mener at bluetooth bliver meget forringet i signal bare ved tynde vægge.(ret mig hvis jeg tager fejl) så syntes ikke det lyder unormalt det du beskriver. trådløse tlf. bruger jo også en anden teknik der bruger noget mere strøm.

mit tastatur skal dog også lige slukkes og tændes en gang imellem, mem det skyldes at der var en der "tabte" en brandbil(drinken) ned i det, så syntes det er meget godt gået at det stadig virker.

Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu