|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 18:05 |
|
Droppet da min gode ide nok ikke var så god alige vil der henvistes til hjemeside istedet da told skulle være meget mendre chance for der og stari er meget atrantive priser http://www.gamehubs.com/ Redigeret af tobiasl - 16-Oktober-2007 kl. 21:10 |
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Helt sikkert |
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
lyder godt har en liste med spil han får den her måndene men skal lige høre det er ps3 folk har her ikke ? for så skriver jeg bare dem ind men ellers kan man nogen lune ringe priserne ud vis man kigger |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ps3 Skate 23£ Foklor (måske forkret stavet ) 23£ Hot Import nigt 26£ Strangleholt 26£ Black site Area 61 26£ Jericho 26£ Tony Hawk's Proving Ground 26£ Fifa 08 23£ Assassin's Creed skulle efter hvad jeg har hørt også lige på 26£ |
||
![]() |
||
![]() |
|
kan se at nolge titler er der kun 1£ forskel der kunne man nok godt få ham lidt længer ned
|
||
![]() |
||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
|
Jeg har en xbox lige nu, men den er sat til salg. Også skal der købes en ps3. Billige spil er jo altid en lækker ting.
|
||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja er altid godt der er også xbox 360 spil de liger kun på 22£ men så vidt jeg kan se er der flere Ps3 flok her da den har Blu ray |
||
![]() |
||
![]() |
|
Os derfor jeg skal af med boxen. Men hvor længe holder du dette tilbud ?? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ringer ikke med et stop tidpunkt for før vi kan bestile skal vi have min 5 af et given spil så er det jo bare når vi er 5 der vil havde det samme ringer med at lave en opdate på side 1 med hvor mange der er på vær spil Assassin's Creed er der 1 på med det samme og det er under tagnet Redigeret af tobiasl - 16-Oktober-2007 kl. 18:46 |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Jeg er med på FIFA ´08 ! Måske flere, skal lige undersøge dem lidt nærmere. Boogie |
||
![]() |
||
![]() |
|
jeg går ud fra det er til ps3 ikke ? |
||
![]() |
||
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Jo, det glemte jeg at skrive... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |