recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det okay som HTPC grafikkort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr det okay som HTPC grafikkort?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Emne: Er det okay som HTPC grafikkort?
    Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 19:13
Faldt over dette kort: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389520, som har det jeg skal bruge til min htpc. HDMI udgang, 8600gts grafikchip som jeg mener har læst et sted er beregnet til htpc brug og som understøtter hardware dekoder accelerator (tror jeg nok det hedder og eftersom jeg bruger powerdvd ultra til mit BD drev så vil det jo være oplagt, der er 512 mb og det må jo være en god ting ). Er der nogle af jer eksperter som har nogle gode argumenter for hvorfor jeg ikke bør købe dette kort? Det skal lige siges at støj ikke er en faktor her. På forhånd tak.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 19:31

Det er fint nok. 8600 kan med sin purevideo accelrator og Powerdvd aflaste cpuén ved afsplining af MPEG og H.264 film, dvs. bla. også Blu Ray.

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:53
det skal nok fungere fint, men lidt dyrt måske, til en HTPC som man ikke skal spille på, vil et 8600GT nok være rigeligt..
Til top
Mikey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 23:07

regner nok også med at spille WOW på fladskærmen *SS* selvom det ikke kræver så meget. Takker mange gange

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu