|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 19:13 |
Faldt over dette kort: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=389520, som har det jeg skal bruge til min htpc. HDMI udgang, 8600gts grafikchip som jeg mener har læst et sted er beregnet til htpc brug og som understøtter hardware dekoder accelerator (tror jeg nok det hedder og eftersom jeg bruger powerdvd ultra til mit BD drev så vil det jo være oplagt, der er 512 mb og det må jo være en god ting
![]() |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det er fint nok. 8600 kan med sin purevideo accelrator og Powerdvd aflaste cpuén ved afsplining af MPEG og H.264 film, dvs. bla. også Blu Ray.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
det skal nok fungere fint, men lidt dyrt måske, til en HTPC som man ikke skal spille på, vil et 8600GT nok være rigeligt..
|
|
![]() |
|
Mikey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
![]() |
regner nok også med at spille WOW på fladskærmen *SS* selvom det ikke kræver så meget. Takker mange gange |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |