recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Antec Fusion og disable IR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAntec Fusion og disable IR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Emne: Antec Fusion og disable IR
    Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 13:37

Hej alle

Jeg er nået frem til at anvendelsen af Hauppauge 500's  (sikkert også andre) USB baserede remote interface er langt bedre end Antec's IR øje. så jeg vil gerne have disablet Antec's IR forbindelse. Gør man det ikke kan man se at MediaCenter menuerne springer to step (et step fra antec IR og et fra Hauppage/IR). Man kan via system/Enhedshåndtering disable antec IR, men det bevirker så at hele dispalyet også disables. Jeg har fundet denne tråd et sted: http://www.strent.net/2007/09/14/how-to-disable-antec-fusion -ir-receiver/

Inden jeg går i gang med at rettet i registreringsdatabasen, vil jeg da lige høre og der er nogen der har erfaringer.

/Kurt 

Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 11:54

Det virkede ikke ....... kunne ikke finde de rigtige keys i registrerings databasen

Har skrevet til ham og spurgt om han har andre forslag, måske det er en Vista/XP ting der er problemet?

Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 13:35
Sort tape over IR øjet? Du kan evt. skille fronten af og sætte det indvendigt, hvis det ikke skal være for stor en øjenbæ.

Der er også en option i VFD.exe til at ignorere IR signalerne på et af fanebladene (brug nyeste beta software fra Soundgraph, hvis du ikke kan finde muligheden i den VFD.exe udgave du kører med nu), men det løser ikke problemet med at IR signaler kan få driveren til at gå ned...

I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu