|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2007 kl. 13:37 |
Hej alle Jeg er nået frem til at anvendelsen af Hauppauge 500's (sikkert også andre) USB baserede remote interface er langt bedre end Antec's IR øje. så jeg vil gerne have disablet Antec's IR forbindelse. Gør man det ikke kan man se at MediaCenter menuerne springer to step (et step fra antec IR og et fra Hauppage/IR). Man kan via system/Enhedshåndtering disable antec IR, men det bevirker så at hele dispalyet også disables. Jeg har fundet denne tråd et sted: http://www.strent.net/2007/09/14/how-to-disable-antec-fusion -ir-receiver/ Inden jeg går i gang med at rettet i registreringsdatabasen, vil jeg da lige høre og der er nogen der har erfaringer. /Kurt |
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Det virkede ikke ....... kunne ikke finde de rigtige keys i registrerings databasen Har skrevet til ham og spurgt om han har andre forslag, måske det er en Vista/XP ting der er problemet? |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Sort tape over IR øjet? Du kan evt. skille fronten af og sætte det indvendigt, hvis det ikke skal være for stor en øjenbæ.
Der er også en option i VFD.exe til at ignorere IR signalerne på et af fanebladene (brug nyeste beta software fra Soundgraph, hvis du ikke kan finde muligheden i den VFD.exe udgave du kører med nu), men det løser ikke problemet med at IR signaler kan få driveren til at gå ned... |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |