|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 21:18 |
||
Hvis vi forestiller os at man har 10.000 danske kroner +/- , udelukkende til 4 højttalere, 1 centerhøjttaler og en sub... Hvilke burde man så vælge, altså hvilket setup, hvis man tager højde for følgende: -undertegnede er bassnarkoman, og mener ikke der BØR være behov for at skrue op på max bare for at få glæde af bassen. -....modsat skal det også kunne klare af få PEEEDAL når den helt rigtige film kommer på -det skal være kvalitet, og godt til øjnene. -setup'et vil være PRIMÆRT brugt til dvd films... kun i mindre grad til musik. -det skulle drives af en ONKYO 605. (og en dvd afspiller af god kval.) -pt har man et "udemærket" SONY a-z all in one anlæg, som gør det nogenlunde, der mangler bare alt for mange detaljer i lyden, og især bassen lader vente på sig. Derudover er der ikke rigtig den aktivitet i baghøjttalere som jeg synes der bør være i et ÆGTE surround anlæg. Let me hears... |
|||
Mvh MartinC
...evt tak for hjælpen :D |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Så skal du måske tænke i B&W. De har nogle store basmoduler, og der er mere bas i den end mange andre højtalere jeg har hørt! Så mangler du kun en sub. Ved godt vi allerede har overskredet dit budget, men Rom blev jo ikke bygget på en dag!! |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Martin.S.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Jeg HAR ikke en onkyo, det var bare den jeg forestillede mig var bedste til opgaven, uden at blive for vanvittig i egenskaber / pris.
HVORFOR skal det være reol højttalere til den receiver? |
|||
Mvh MartinC
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Ok, så er jeg med... /Simon |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12427 |
![]() |
||
Monitor Audios Bronze serie har en del bas i mine ører.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, den kender jeg ikke...
![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
||
Jeg har et par Dali AXS800 til salg. De kan spille højt og har en god fyldig bas. Se eventuelt nedenstående link. Prisen er bestem ikke høj http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28996& KW=%2DC5%2D
|
|||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Burde du ikke holde den under køb/salg tråden ![]() |
|||
![]() |
|||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
||
Der er den også. Men man gør jo hvad man kan for at fremme salget. |
|||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
jeg siger det bare, det er ikke på alle foraer det er lige velset. Jeg er personligt ligeglad, men der er andre der får ondt bagi
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hehe ellers tak C5, stik mig hellere, (i lys eg); Front.....DALI SUITE 2.8
Så tager vi den derfra høhø |
|||
Mvh MartinC
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Hej Martin Jeg har et sæt DALI SUITE til s... |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |