|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lupo8 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Status: Offline Point: 43 |
![]() Sendt: 31-Januar-2005 kl. 19:53 |
Jeg står og skal have købt nogle højttalere og har bestemt mig for at det nok bliver Jamo der kommer til at tjene på mig Men en Jamo højttaler er jo bestemt ikke bare en Jamo højttalere, der er kæmpe forskelle (naturligvis). Jeg regner med at købe et sæt bestående af for- og baghøjttalere, center og sub - men hvad skal jeg vælge? Jeg har fundet følgende som jeg synes ser spændende ud: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=23 323&item=3871006221&rd=1 Specielt sidstnævnte ser for mig at se ret voldsomt ud! - Man får lyst til at åbne sin egen biograf Eller kan I anbefale mig nogle helt andre højttalersæt? På forhånd tak! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |