|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mystik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 17:31 |
Hej Jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp fra nogle af jer kloge hoveder herinde Jeg har lige været ude og investerer i en ny fladskærm. Og vil ved den anledning gerne skifte mit antennekabel ud, da det gamle er sådan et samlesæt der giver rigtig dårlig signal Så hvad vil i anbefale mig at købe? har et par krav som skal opfyldes: 1. Kablet SKAL være hvidt. 2. Det skal være 15 m langt (da det skal op over en dør). Prisen er underodrnet da jeg er villig til at betale hvad det koster. Vil os meget gerne høre hvor man kan købe det kabel i anbefaler. Fysisk eller netbutik er lige meget. På forhånd mange tak for hjælpen!! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er helt fint at gå ned til forhandleren, og trække 15m af de ruller de har i forretningen, og købe 2 stik og montere dem. Det er kabler af samme slags, som også bruges af antennemontører. Bruger dem selv.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mystik ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Det er det jeg har nu. Men det giver enormt dårligt signal. Ville gerne have dem færdig samlet, eller måske få en forhandler til at samle stikkene hvis man kan det? For det klart der den kikser for mig.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis montering af stik og andre forbindelser er korrekt udført, så er der INGEN problemer med at bruge de kabler, de bedste stik er dem med metalkappe, de ligner F-Connectorer, men er standard antennestik. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du evt. anbefale nogen stik? Gerne med link...
|
|
![]() |
|
![]() |
Skulle kunne fås hos forhandlerne. Her et link til stort set alt i kabler, stik o.s.v. http://av-connection.com/?CPage=PView&ML1=1&ML2=71&a mp;ML3=76&ML4=231 |
|
|
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
Søren
|
|
![]() |
|
![]() |
med dobbelt skærm bestående af både flettet koaxial skærm og metalfolie Det er der sandelig også på de kabler der købes hos diverse forhandlere, og prisen er en del lavere. |
|
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg benytter også dette kabel med stor tilfredshed. God kvalitet til en fornuftig pris. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Som Radiomanden skriver, er det vigtigt at et kabel er dobbeltskærmet, både med flettet skærm, og solid metalfolie. Derudoover skla impedansen naturligvis være 75 ohm. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu fået købt det kabel sslarsen og sandal anbefaler. Men men... Synes stadig billedet står dårligt. Jeg kan umuligt monterer det forket. Så mit spørgsmål er så nu. Hvad kan det så være. Da både mit fjersyn og antennekabel er helt nyt. Det er ligesom det står lidt grumset og der engang imellem køre striber henover skærmen. |
|
![]() |
|
![]() |
Så er det dit signal den er gal med. Har du kabelTV, så kontakt din udbyder, så det kan blive målt igennem. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |