|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 13-Januar-2005 kl. 13:11 |
jeg ville gerne høre om de færdig bygget HTPC system man kan købe i DK ??
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Lidt søgning er jo det første man prøver - du kan jo starte her på
dette forum, du vil nok hurtig finde frem til Zitech HTPC med MCE 2005
på side 2 hvis du søger på HTPC
Redigeret af Benu |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
nico ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
ja den kender jeg godt. men er der nogle der har prøvet den ??? der er også Platinum Home Theater men den er vist ikke så god.. fujusi-siemens har vist også lavet en man kan køb i dk Men er der nogle der har prøvet disse færdige systemmer ??? er de til noget ? |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Ja, men så skal man også betale kassen, men hvis man står med 15-20K, så er der nogle virkelige flotte ting f.eks. hush
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Limon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Her er nogen nye maskiner. de har også nogen der er billigere. Maskinen minder meget om min egen. Jeg har dog KT80890 chipset og dermed PCI-E grafikkort. http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=C-HTPCA6WM- EN
|
|
![]() |
|
kirneh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2005 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Jeg har en siemens scaleo C. Den er jeg meget glad for. MEN !! Den larmer som et ondt år. Fatter ikke hvad de har tænkt på. Jeg har ikke fundet ud af om jeg kan få et program til at styre blæseren. Lad mig bare sige den er glad for at larme. RIGTIG HØJT også når jeg blot ser tv/billeder/høre musik. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Problemet med larmen er den type CPUer, som de næsten alle er udstyret med. Byg en selv med den nye Intel Centrino M processor. Den kræver næsten ingen køling og kan derfor gøres meget lydløs. Processor og bundkort er til gengæld en del dyrere end "almindelige". Jeg har selv en sådan HTPC med det ny Aopen bundkort, her kan blæserhastigheden på op til tre blæsere (kabinetblæser, CPUblæser og strømforsyningsblæser) desuden styres via BIOS. Bundkortet passer i alle micro ATX kabinetter eller større. En anden fordel er så, at bundkortet kan tage hele tre PCI kort. Flemming
|
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Ja, men det forudsætter jo at kabinettet også har tre slots, hvilket der ikke er specielt mange micro atx kabinetter der har (ikke mange jeg er faldet over i hvert fald (og som man gider have stående i stuen jævnfør WAF ;)). Hvad hedder det bundkort du har købt? Jeg er selv ekstremt tæt på at opgradere til en SFF barebone maskine fra Aopen: AOpen XC Cube EY855. Den er også bygget over en Mobile processer - og i følge dem selv, så ligger støjniveauet kun på 22-23db!!!!! Jeg er bare lidt tilbageholdende da Shuttle jo har deres Sanoma Media Center XPC under produktion, hvilken ser meget lovende ud! Redigeret af dkoclni |
|
![]() |
|
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
Lige et link til AOpen XC Cube EY855, hvis nogle skulle være interesserede: http://www.computerbase.de/artikel/hardware/komplettsysteme/ 2005/aopen_xc_cube_ey855/ (det er på tysk - men det kan jo oversættes via en af de mange translatorere på nettet) |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Har du et link til denne - jeg har ikke kunnet finde den på nettet. Fandt dog en XPC på Shuttles egen hjemmeside med Media Center 2005 installeret - er det den? |
|
![]() |
|
![]() |
Link: Nyt fra Shuttle!!! (her i forummet)
Redigeret af dkoclni |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |