recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PVR-500 og støj på lyden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPVR-500 og støj på lyden

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Emne: PVR-500 og støj på lyden
    Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 07:03

Hej alle

Jeg har nu to gange været udefor at der var en del knas på lyden i forbindelse med en optagelse, sidst i forbindelse med Robinson på TV3 i aftes. Blev ok optaget men meget knas med lyden.Jeg ved det ikke var udsendelsen og har funderet over om det er overstyring af signalet.
Er der nogen der har tilsvarende erfaringer? - hvad gør man egentligt ud over at sætte en splitter mere på og dermed gå -3 db ned (mindst)

/Kurt

Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 07:56

Hej igen

Jeg kan nu genskabe problemet. Startede en optagelse via mediacenter menuerne/fjernbetjeningen. Valgte derefter en anden kanal i "live TV", dvs. fik så gang i den anden turner - så kom hak og høje lyde i lyden. Optagelsen blev nu egentlig ok. Jeg skal have prøvet at disable den ene turner, men er der alligevel noget med at to turnere (analoge) ikke virker som det skal. Der er naturligvis også den mulighed at den ene er defekt.

Nogle erfaringer/ideer?

/Kurt

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 10:38

Det kunne godt tyde på at den ene tuner er defekt hvis det kun forkommer når begge tunere er i brug.

Jeg har samme kort og oplever ikke nogen problemer med det

Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 23:03

>BeLLe

Det er helt rigtigt, tuner #1 laver støjen. Jeg har prøvet at disable dem på skift og så er det jo helt konsekvent.
Det bliver en bytter! - tak for hjælpen

/Kurt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu