recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spgørgsmål til Antec Fusion ejer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpgørgsmål til Antec Fusion ejer.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2006
Status: Offline
Point: 131
Direkte link til dette indlæg Emne: Spgørgsmål til Antec Fusion ejer.
    Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 08:37

Hej

Dimensionerne er opgivet til HxDxB 14 cm x 41,4 cm x 44,5 cm.

De 41,4 cm i dybden er ret vigtige for mig pga. pladsen og en låge det skal kunne lukke. Er de 41,4 fra bagerste del af kabinettet til det forreste volume knappen  eller forreste del af kabinettet?

/Viktor

Redigeret af Viktor - 24-Oktober-2007 kl. 13:58
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Viktor Viktor skrev:

Hej

Dimensionerne er opgiver til HxDxB 14 cm x 41,4 cm x 44,5 cm.

De 41,4 cm i dybden er ret vigtige for mig pga. pladsen og en låge det skal kunne lukke. Er de 41,4 fra bagerste del af kabinettet til det forreste volumen knappen  eller forreste del af kabinettet?

/Viktor

Du skal nok tænke på at udover de mål, er der jo også stik bagpå, som skal regnes med, så der skal du nok regne 2 cm mere med..

Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 13:57

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Du skal også lige tænke på at der er de to 120 mm blæsere i hø. side af kabinettet. De flytter rigtig meget varm luft, så de skal også ha' "ånderum". De 44,5 cm i bredden er altså også i issue.

Ja jeg har tænkt over det, men med det her setup:

B350825  Kingston DDR2-667, 2x1024MB, CAS 5     
420590  Seagate 7200.10 500GB, 16MB, SATAII     
341323  Hauppauge WinTV-NOVA-T-500 D DVB-T MCE     
800563  SATA Cable, 90 Degree, 0,5 meter     
94534   Plextor PX-810SA/T3, White, Retail     
2089504  Asus M2A-VM/HDMI, AMD 690G, AM2 
2096275  Antec FUSION V2 Media Center Case 
2103474  AMD Athlon64 X2 4800+, AM2, BOX

Håber jeg at kunne undvære de to 120 mm blæsere i siden. Men det vil vise sig.

Til top
Kurt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 23:09

> Victor

Det er næsten det samme setup , se evt: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28900& KW=Kurt

Det er helt rigtig at de to 120 mm blæsere skal have lidt fri luft, men jeg har nu kun givet dem 2 cm. - men må jo se om det også duer en varm sommerdag.

Husk at IR øjet i Antec kabinettet ikke duer, men man kan bare pille forpladen af og så sætte sort tape over
Jeg bruger kun det IR øje der var med Hauppauge sættet, husk at sætte straps på MB så der er strøm på USB og husk at bruge "MCE standby tool" programmet - så får du ingen problemer med at det skal gå i dvale.

/Kurt

Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Kurt Kurt skrev:

> Victor

Det er næsten det samme setup , se evt: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28900& KW=Kurt

Det er helt rigtig at de to 120 mm blæsere skal have lidt fri luft, men jeg har nu kun givet dem 2 cm. - men må jo se om det også duer en varm sommerdag.

Husk at IR øjet i Antec kabinettet ikke duer, men man kan bare pille forpladen af og så sætte sort tape over
Jeg bruger kun det IR øje der var med Hauppauge sættet, husk at sætte straps på MB så der er strøm på USB og husk at bruge "MCE standby tool" programmet - så får du ingen problemer med at det skal gå i dvale.

/Kurt

Jeg har fulgt med i din tråd.

Ang. IR øjet i Antec kabinettet piller jeg det ud og håber på at kunne modde kabinettet så jeg kan placere en microsoft modtager bag glasset.

Hvad med den totale dybde af kabinettet?

Til top
bluebucket Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2007
Sted: Danmark
Point: 212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 07:15
Jeg har målt på mit Antec Fusion Black kabinet.

Jeg målte ca. 41,9 cm frem til kabinettets kanten, og ca. 43,5 cm frem til volumeknappens kant.

Der er dog også en låseanordning bag på kabinettet som stikker lidt ud (0,5 cm ca.), men ikke lige så meget som ledninger vil gøre det.
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80
HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7)
WDTV Live
Til top
Viktor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 08:19

Oprindeligt skrevet af bluebucket bluebucket skrev:

Jeg har målt på mit Antec Fusion Black kabinet.

Jeg målte ca. 41,9 cm frem til kabinettets kanten, og ca. 43,5 cm frem til volumeknappens kant.

Der er dog også en låseanordning bag på kabinettet som stikker lidt ud (0,5 cm ca.), men ikke lige så meget som ledninger vil gøre det.

Tak  

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu