|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2007 kl. 08:37 |
Hej Dimensionerne er opgivet til HxDxB 14 cm x 41,4 cm x 44,5 cm. De 41,4 cm i dybden er ret vigtige for mig pga. pladsen og en låge det skal kunne lukke. Er de 41,4 fra bagerste del af kabinettet til det forreste volume knappen eller forreste del af kabinettet? /Viktor Redigeret af Viktor - 24-Oktober-2007 kl. 13:58 |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Du skal nok tænke på at udover de mål, er der jo også stik bagpå, som skal regnes med, så der skal du nok regne 2 cm mere med.. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg har tænkt over det, men med det her setup: B350825 Kingston DDR2-667, 2x1024MB, CAS 5 Håber jeg at kunne undvære de to 120 mm blæsere i siden. Men det vil vise sig. |
|
![]() |
|
Kurt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
> Victor Det er næsten det samme setup , se evt: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28900& KW=Kurt Det er helt rigtig at de to 120 mm blæsere skal have lidt fri luft, men jeg har nu kun givet dem 2 cm. - men må jo se om det også duer en varm sommerdag. Husk at IR øjet i Antec kabinettet ikke duer, men man kan bare pille forpladen af og så sætte sort tape over /Kurt |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fulgt med i din tråd. Ang. IR øjet i Antec kabinettet piller jeg det ud og håber på at kunne modde kabinettet så jeg kan placere en microsoft modtager bag glasset. Hvad med den totale dybde af kabinettet?
|
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Jeg har målt på mit Antec Fusion Black kabinet.
Jeg målte ca. 41,9 cm frem til kabinettets kanten, og ca. 43,5 cm frem til volumeknappens kant. Der er dog også en låseanordning bag på kabinettet som stikker lidt ud (0,5 cm ca.), men ikke lige så meget som ledninger vil gøre det. |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
![]() |
Tak |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |