|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2007 kl. 20:25 |
|
Nogen der har floppyDTV som også har canal+ film/ film HD, som kan sige om der er hardcodet undertekster på.. Ja det er under Vista MCE jeg mener..
|
||
![]() |
||
brevald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Nej de er ikke hardcodet... og Canal+ HD virker ikke i MCE pga. det sendes som MPEG4... |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Okay så.. hmmm utroligt de ikke får fixet de undertekster.. hvorfor virker mpeg4 ikke i MCE??? hvad så med discovery HD, kan man heller ikke se den i mce? |
||
![]() |
||
brevald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Discovery HD virker dog... C+ HD som ikke virker i MCE er diskuteret før... her.. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jeg tror, at interessen for at få undertekster til at virke, er minimal lille, vi tilhører en mikroskopisk del af verden i et land der bruger undertekster, som bruges i en forsvindende lille del af verden. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er rigtigt, men der er jo andre programmer som har det, DVbviewer f.eks, og hvis de kan lave det, kan MS vel også ret nemt lave det.. Når de sælger et program med MCE indbygget har de vel også en intention om det skal fungere.. Jeg tror nu også de er igang med at få det til at virke.. inden længe er de analog tunere ubruglige, også er der sikkert mange som vil gå væk fra Vista MCE alene fordi de ikke kan vise undertekster, og jeg tror ikke et øjeblik at MS ønsker at miste deres kunder.. |
||
![]() |
||
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() |
|
Der er kommet udtalelser fra Microsoft's udviklingsteam at dvb t/c/s support samt manglende support for undertekster er noget der er opmærksomhed på.
Der er til tider en chef fra udviklingsholdet inde og kommenterer på forum'et The Green Button som er et officiel anderkendt forum for medie centre. De har bl.a også en tråd om hvorvidt den næste home server's funktionaliteter ser ud hvis brugerne skal definere dets funktioner, og det er til tider spændende læsning. Spørgsmålet er blot hvornår det bliver inkluderet i medie center, men jeg er ikke i tvivl om det kommer. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |