recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 / PS2 singstar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 / PS2 singstar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PeterLarsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 286
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 / PS2 singstar
    Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 15:38

Nogen der ved om singstar PS2 virker på PS3?

Hvad hvis man har PS3 singstar, kan PS2-plader så bruges, her tænker jeg på at mikrofonerne til PS3 måske er trådløse eller med USB?

Hilsen Peter

Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb)
Til top
710B Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af PeterLarsen PeterLarsen skrev:

Nogen der ved om singstar PS2 virker på PS3?

JA. PS2 Singstar og mikrofoner fungerer fint på PS3 (60GB)

Til top
mikkelp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2004
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 00:10

Der er øjensynligt versioner af Singstar der virker bedre end andre. Se inde på http://faq.eu.playstation.com/bc

Singstar til PS3 kommer inden sålænge, det har været udsat i evindelige tider så selv forhandlerne er blevet forvirrede. Det blev solgt i Sverige i sidste måned ved en fejl... Men når det udkommer så kommer det til at sparke røv med sin online del. Nogen der ved om man vil kunne udfordre over nettet?

Du kommer ikke til at savne PS2 spillene når nu du kan downloade fra et katalog med mange hundrede numre. Men om du på en måde kan overføre numre fra eksisterende PS2 skiver ifald du ville ved jeg ikke. Det er nok tvivlsomt.

Redigeret af mikkelp - 28-Oktober-2007 kl. 00:14
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu