|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vedsø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 26-Oktober-2007 kl. 19:44 |
Hey alle.. http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/373&cl=dk,da
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Det er en fed fjernbetjening. Den kan ikke det du beskriver, men den kan fx. styre et MCE. EDIT: Den kan styre alt det der kan styres med en fjernbetjening der anvender IR (infrarød). Redigeret af vipmlo - 26-Oktober-2007 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Ja, jeg har en H 1000 samt en tilhørende Z-wave extender. Jeg vil STÆRKT fraråde købet af H 1000, da der er massive problemer med soften. Den låser konstant, især ved brugen af extenderen. Eneste løsning er at fjerne batteriet. Hvilket man selvsagt hurtigt bliver træt af
![]() Jeg har haft den 2½ måned nu og der ER da sket en del forbedringer, men den er simpelthen ikke ok endnu mht. soften. Ellers håber jeg bare på at det hele bliver ok en dag, fordi extenderen sender så enormt kraftigt, at alle enheder kan modtage IRsignalet uden problemer og hele konceptet forøvrigt er genialt. Iøvrigt følger der 2x4 extra senderdioder med, så enhederne kan placeres i skabe. Hvis man bruger H 1000 uden extender fungerer den noget bedre. |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Der er idag blevet frigivet en ny firmware, 4.8.3.. Det løser åbenbart frysproblemet og den er blevet hurtigere. Dejligt at Logitech har taget sig sammen ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |