|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2007 kl. 00:08 |
Er der nogen der ved om det vil give problemer at købe sådan en fætter?
|
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
Seahawk^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Problemer hvordan? Det eneste du skal, er blot at udskifte strømkablet, så det passer til de danske stik og så er du "good to go". Jeg bestiller selv en 40 gb version derovre her en af dagene. Det er sgu lækkert med den dårlige dollarkurs |
|
![]() |
|
PeterLarsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() |
Problemet kunne være at den er låst til USA-region så man ikke kan spille en EU BluRay film?
Herudover garanterer Sony ikke at spil fra fremmede regioner virker, på sigt vil spil måske også blive kodet med regioner - og så har man måske et problem? |
|
Hilsen Peter
Panasonic TX-P50S10E, Samsung SMT-H3126 PVR, Popcorn Hour A100 (500 Gb), Onkyo SR-876, Harmony 885, B&W DM602-S3 + LCR60-S3 + Radius 180 bagved, PS3 (80 Gb) |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
se der siger du selv hvad du nok løber ind i af problemer. Blu-ray film kan du ikke afspille - eller jo - dem skal du jo så også bestille derovre fra! |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ja til begge dele. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Seahawk^ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Nej, du vil ikke ku spille Region 2 film på en region 1 playstation 3 .. Men det fandt du vist også ud af i din anden tråd. Mht. regionslåse på spil, så skulle det undre mig, hvis de lige pludselig laver låse på dem. Ville virke mærkeligt i mine øjne. Men så er det jo bare at bestille spillene fra USA, hvis det kommer dertil eller skaffe sig af med playstationen. |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
det er mange region B film som er kodefri og som sagtens kan afspilles på en US ps3
|
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
mosede ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 88 |
![]() |
Jeg købte selv een i sommers og spurgte, her et et link til tråden:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25932& KW=mosede Jeg vil lige tilføje at jeg er ekstremt glad for den og ikke har fortrudt. Ved bestilling i USA er der et kæmpe udbud af film at vælge mellem til meget lavere priser end i DK. Det kræver selvfølgeligt at man kan leve uden danske tekster. Redigeret af mosede - 28-Oktober-2007 kl. 07:35 |
|
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |