recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pinligt spørgsmål...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPinligt spørgsmål...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ebolaebola Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Emne: Pinligt spørgsmål...
    Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 22:47

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål... bær over med mig! Okay, hvis man har installeret et grafikkort på sit motherboard og benytter f.eks. en HDMI udgang på selve motherboardet, benytter man så kun on-board grafik og vil man i den forbindelse overhovedet have nogen nytte af grafikkortet? Med andre ord, skal man så hooke sit fjernsyn op til en udgang på grafikkortet for at få glæde af det eller kan grafikkortet "snakke" gennem motherboardet til en udgang på denne? Mit nyindkøbte grafikkort har nemlig dvi-i udgang mens motherboardet har HDMI og jeg ved godt, hvad jeg helst vil bruge. Lidt et noob spørgsmål...

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 23:16
HDMI udgangen på motherboardet er kun til onboard grafikken og vil ikke blive bedre af du sætter et grafikkort til.

Men DVI-I kan let konverteres til HDMI så køb en konverter og brug dit grafikkort istedet.

Redigeret af Corax - 28-Oktober-2007 kl. 23:16
Til top
Ebolaebola Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 23:49
Tusind tak!! Jeg regnede med det var sådan, men var ikke helt sikker
Til top