recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Remote control til ANtec Fusion 430
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRemote control til ANtec Fusion 430

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Direkte link til dette indlæg Emne: Remote control til ANtec Fusion 430
    Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 23:00

har lige samlet en HTPC i et Antec Fusion 430 kabinet hvor der desværre ikke høre en remote control med til. Hvilken skal jeg vælge?

Jeg ønsker ikke at have tilsluttet tastatur eller mus, så den skal kunne mere end bare play og stop etc.

Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2007 kl. 23:20

Sådan en her er den mest almindelige: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117239

Der er også IR modtager med, som også er indbygget i dit kabinet, men IR modtageren i dit kabinet fungere ikke ordenligt efter S3 standby.. der kører et par tråde om det herinde, søg på antec fusion...

Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 09:35

Kan hele windows-miljøet styres med sådan én?

Jeg vil som sagt ikke have mus eller tastatur tilsluttet.

Tænker evt. på at sætte den ned under sofaen, da jeg ikke gider kigge på sådan en grimt kabinet. Kan min ikke så en remote med noget ledning så det kun er modtageren der skal stå fremme?

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 09:49

Det er spørgsmålet om en remote er særlig god til at styre hele windowsmiljøet.. (der er f.eks. ikke muse-funktioner i MCE-remote)

Den er primært beregnet til at styre selve HTPC-programmet, og det er MCE-remoten ganske udmærket til.
Altså det er bedst, at man forbliver inden for HTPC-programmets bruger-interface og ikke bevæger sig ud i windows.

En løsning kunne være også at anskaffe et kombineret tastur/mus enhed, hvis du vil bruge windows-interfacet.
Microsoft har en sådan, der passer til samme IR-enhed.. 

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2007 kl. 10:46

Har været med i tvivl om det Antec kabinet.

Tror sku jeg har fundet et andet som lige er hvad jeg søger

lian Li PC-C35A black, PSU er kun på 300W men mon ikke det går nu når jeg har alt onboard?

Forandrer det noget vedr. remote-kontrol?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu