|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() Sendt: 05-August-2007 kl. 11:55 |
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Nu har jeg set diverse tyske forums hvor de taler om at have bestilt denne, dog ikke noget om at de har modtaget varen. Så alle disse nye fjernbetjeninger fra Philips er vist lidt af en aprilsnar for interesserede. |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Hvad med denne her
http://www.pronto.philips.com/index.cfm?id=1457 der er ret fed ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så kan den leveres fra Tyskland, da jeg har min imorgen... En lille pris af £130 var prisen. Har ikke fundet eksemplaret i Danmark, så jeg håber da ikke det var en høj pris jeg betalte :-) |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har købt den i Danmark hos KOZ.dk til 1.195,- Jeg har nu haft den i 2 døgn. Den er nem at sætte op, men lever slet IKKE op til mine forventninger. Som mediecenter fjernbetjening er den ok, dog er det irriterende at der ikke er, eller kan kodes et knap til at åbne og lukke DVD-skuffen på computeren !! Heller ikke til min NAD dvd afspiller. Men det værste er, at det jeg havde glædet mig aller mest til overhovedet ikke virker, nemlig at styre musikken på computeren uden at skulle tænde skærmen. DET DUER BARE SLET IKKE. Hos mig lykkes det ind i mellem at spille et enkelt nummer, hvorefter der så bare står "connecting to pc" i displayet, sådan kan den stå i timevis. Når man kontrollere signalet og evt re-connecter, skriver den at forbindelsen er exellent, men lige lidt sker der. Så indtil jeg har snakket med Philips vil jeg IKKE anbefale nogen at købe denne fjernbetjening. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har haft min i nogle uger, og havde samme problem med afspilning af musik i MCE, dog fik jeg løst dette såkaldte "timeout" problem, med connecting to pc... Installer Windows Media Player 11, der virker det fint, og ingen problemer der mere. Jeg købte min i Tyskland og gav ca. 1100,-, så ikke meget gevinst her, dog kunne den ikke fås i Danmark på det tidspunkt. Redigeret af pendec - 29-September-2007 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har nu installeret Media Player 11, og der er da en forbedring, men der er stadig connect problemer, frekvensen er dog mindre. Til gengæld står der konstant "please wait" i displayet med små 1/1000 sek.-bidder af det musik der kører, og det er umuligt at skifte album pga det timeglas der vises. Fra at man starter et nummer til det faktisk spiller går der mellem 2 og 3 minutter !!!, men så fortsætter albummet til gengæld ufortrødent. Inden jeg lyder alt for bitter ;-) -så hjælper det på alle "symptomer" når jeg står tæt på computeren, istedet for de 4-5 meter væk som jeg normalt hører musik fra. Jeg har ingen problemer med slukke/tænde pc'en, til gengæld er der lidt problemer med at kopiere nogle af min NAD HTR L73's fjernbetjenings knapper, så jeg kan desværre ikke helt lægge den væk, samme problem har jeg til dels med min Sagem 60's fjernbetjening
|
|
![]() |
|
![]() |
det symptom omkring "please wait" så jeg da den scannede alle foldere på ny, da jeg installerede WMA11, det stopper når alle sange er registreret igen. Du kan "se" det inde i MCE, der vil nye albums poppe op hele tiden.. Så det skulle da gerne forsvinde efter nogen tid. Det gjorde det for mig. og så har jeg normalt kun 3 mtr til pc, så det kan da også være distancen...
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved ikke om jeg har gjort noget forkert ( det skal forresten siges at det er mce2005 jeg kører), med da jeg havde installeret WMA11 var der overhovedet ingen musik i MCE, der var i XP stifinder kommet nye biblioteker. Musikken var der dog stadig under "delt musik", denne musik har jeg så kopieret ind i det nye Musik-bibliotek samt i biblioteket med playlister og efter en genstart var al min musik tilbage i MCE, men har jeg "skidt i nælderne" ;-)
Redigeret af ajaj - 29-September-2007 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke brugt WindowsXP's egne biblioteker til musik, jeg har selv peget på folderne hvor det ligger, så MCE2005 søger de foldere jeg har valgt igennem igen, så jeg flyttede ikke filer nogen steder, dog genstartede jeg maskinen efter WMP11 var lagt ind.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tager det også 2-3 minutter for dig, at starte den første musikfil op ?? Hvordan peger du på foldere så mce kan finde dem, jeg synes ikke at jeg kan finde nogle steder med options for hvorfra mce henter musikfiler ?? Kan du også lægge ekstra overskrifter ind i, og redigere i mce menu'en. Det har altid været et stort ønske fra mig. Lige kort til noget helt andet...... For rigtigt at få glæde af den nye SRM 7500 skal man have VistaMCE. Dette har jeg overvejet et stykke tid, med et planlagt køb af et nyt mediecenter fra MM-vision med Floppy-DTV. Eneste grund til, at jeg ikke har købt det endnu er MCE's manglende understøttelse af undertekster på DVB C. En opdatering har længe været lovet, men så sent som i denne uge fik jeg svar fra Microsoft om at der er opmærksomhed på problemet, men at der ikke er planlagt nogen dato for en opdatering. Så jeg venter med vista og et nyt mediecenter |
|
![]() |
|
![]() |
- Nej, når MCE er klar, så kan jeg vælge musik. - I MCE2005, kan du trykke på "more" knappen på din remote, og så vælge "add folder". her kan du så pege på de foldere som der skal søges i. - Overskrifter hente MCE fra MP3 tags som ligger inde i dine mp3 filer. Så her anbefaler jeg du søger på nettet, og finder et program til at editer mp3 tags. - jeg brugte selv technotrend til Satellit og dog uden undertekster.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |