|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 21:25 |
I syv-otte måneder har udviklerne bag markedets i særklasse bedste musik-manager - MediaMonkey - bakset med en ny version. Bunkevis af alfa-udgaver er det blevet til - og nu også fire beta-versioner. Og version 3.0 beta 4 er uhyre tæt på den endelige 3.0'er - download den her - det bliver ikke meget bedre (og det er gratis): http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.0.1091_Debug .exe kris Redigeret af kris - 18-Oktober-2007 kl. 21:29 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Jeg har taget et hurtigt kig på den, bortset fra et lidt andet udseende er der sket noget revolutionerende med programmet ? // jm |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
....der er kommet et hav af forbedringer til, som man glædes over, når man bruger MediaMonkey meget. Det siger også sig selv, at Vista-kompatibiliteten er blevet toptunet. Og så er der selve den grafiske brugergrænseflade, som mildest talt har fået et spark fremad! kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
Mr. Monkey-Kris, er det muligt at få DR's radio kanel lagt ind i MediaMonkey - P1....P3 evt også DAB-kanalerne. den skulle vel aldrig kunne snakke sammen med Apple's Airport express vel?? |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Du kan få P3 her: http://www.dr.dk/netradio/Metafiler/asx/dr_p3_64.asx Øvrige radio kanaler er her Håber det er det du søgte, men så vælger du selv afspiller...
|
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
ja det var det men de link virker sgu ikk mere, hmmm mærkeligt. men når og hvis de kommer igen så kan man sætte det ind i Vista MCE?? |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ikke tjekket MM 3.0 (nu gået fra betaversion til såkaldt RC-version 1 - release candidate = 99,9% færdig vistnok) i forhold til radiostreaming, men de tidligere versioner var ringe, hvad det angår (men jeg tjekker snarest!). Jeg skal i øvrigt have rodet med at smide radiolinks i en playlist og så se, om Twonky kan afspille dem på min SLA5520 (på min Noxon iRadio ligger alle stationerne præinstalleret via vtuner, så der mangler jeg dem ikke). Og så skal jeg lige gentage jeg mig selv mht. MM: MM er så stærk på musiksamlings-styring, fordi programmet NETOP fokuserer på lagret musik og intet andet. Levende billeder, fotos og formentlig radio er fravalgt. kris |
|
|
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Det kan godt være det bare er mig der ikke fatter at bruge MM. Så formentligt er det derfor jeg ikke kan se det fantastiske i det...... Har rodet en smule med at få tagget al min musik, me gav helt op efter jeg prøvede MM. Flere gange endte jeg med at den delte alle mine sange fra et album, til mapper med en sang i hver. Altså lad os nu sige at der var 12 sange på det album jeg taggede. Efter tagning havde jeg så 12 mapper, med en sang i hver Et andet problem var også, at jeg havde en del albums med bandet HIM eller H.I.M. Når taggede HIM om, så kunne den finde samtlige albums. Men når jeg så skulle tagge H.I.M. om, så kunne den ikke finde en eneste, ret frustrerende, når man jo ved at de ligger der...... Jeg er ret sikker på at i garanteret har en løsning til mig RPP@ |
|
![]() |
|
bambi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Det svarer meget godt til min oplevelse. Jeg hentede MediaMonkey efter at have set det skamrost på nettet, fordi jeg gerne ville have endnu bedre styr på min musiksamling. Primært som hjælp til at sikre en korrekt og ensartet tagging af mine filer. Jeg har i forvejen alle de programmer og apparater til afspilning jeg har brug for, så den del er ikke interessant for mig. Efter at have arbejdet et par gange med programmet var mit indtryk at dets værktøjer enten var for primitive eller også ville de have lov til at ændre oplysninger automatisk – og det stolede jeg ærlig talt ikke på. Jeg vil helst selv have lov til at vurdere om hver af de foreslåede ændringer skal foretages. |
|
![]() |
|
![]() |
MM tagger ikke noget som helst, man ikke beder den om. Jeg har tagget i årevis, og INTET kommer bare i nærheden af MM's effektivitet. Det er den absolut mest avancerede og bedst-fungerende musik-editor på markedet, så jeg kan kun anbefale at prøve igen. Store samlinger kan slet ikke håndteres af de andre programmer der findes. (Og et ethvert MM-spørgsmål besvares lynhurtigt af dedikerede brugere over hele verden på www.mediamonkey.com/forum). /kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Kris, hvor præcis tilføjer radio-programmer/URL-adr til MediaMonkey - DR's webradio/netradio. kan sgu ikk det til at virke i beta-versionen 3.x.x.x Ved du om man også kan tilføje dem i iTunes og hvordan??
takker og bukker.... |
|
![]() |
|
RPP@ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Det er meget godt at blive ved med at sige at det er så skide godt...... Men det retter ikke på de ting som jeg har oplevet med MM. Hvad med nogle ideer til hvad problemet kan være??? Jeg stillede jo faktiisk et par spørgsmål RPP@ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |