Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MichaelA
Guld medlem
Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
|
Emne: Motorola Zaptor til Stofa Sendt: 22-September-2007 kl. 15:56 |
Har netop købt det nyeste nummer af T3, heri er en artikel om en ny set-top-box fra Motorola kaldet Zaptor. Denne skulle efter sigende komme til oktober og tilbyde interaktivt tv via Internet og naturligvis kunne tage HD kanaler vi Stofa.
Jeg har kigget lidt rundt efter info om denne nye box, men kan ikke rigtigt finde noget.
Skulle endvidere også komme med en indbygget harddisk på et senere tidspunkt.
Er der nogen her der ved mere om denne box?
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 2909
|
Sendt: 22-September-2007 kl. 23:02 |
|
 |
dkwolf
Super bruger
Oprettet: 08-Februar-2006
Point: 343
|
Sendt: 23-September-2007 kl. 13:23 |
MichaelA skrev:
Denne skulle efter sigende komme til oktober og tilbyde interaktivt tv via Internet og naturligvis kunne tage HD kanaler vi Stofa. |
hvad mener du med det i fed skrift? Den vil ikke kunne tage noget som helst via Stofa. Den tuner den har indbygget er DVB-T og ikke DVB-C som Stofa og TDC bruger. Og hvis den kan afspille HDTV live via nettet så kræver det jo lidt af en forbindelse og en meget stor buffer for den lille boks. Så HDTV afspilning vil sikkert kun være en mulighed på dem med HDD i. Mener også at kunne huske, dog ikke sikker, at der nok en gang skulle komme noget HDTV via DVB-T men det er ikke lige i morgen.
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40"
Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod)
Sony BDP-S550 Blu-Ray
Sony DG820 receiver
5.1 Gale Junior højtaler system
|
 |
MichaelA
Guld medlem
|
Sendt: 24-September-2007 kl. 11:02 |
dkwolf skrev:
MichaelA skrev:
Denne skulle efter sigende komme til oktober og tilbyde interaktivt tv via Internet og naturligvis kunne tage HD kanaler vi Stofa.
|
hvad mener du med det i fed skrift? Den vil ikke kunne tage noget som helst via Stofa. Den tuner den har indbygget er DVB-T og ikke DVB-C som Stofa og TDC bruger. Og hvis den kan afspille HDTV live via nettet så kræver det jo lidt af en forbindelse og en meget stor buffer for den lille boks. Så HDTV afspilning vil sikkert kun være en mulighed på dem med HDD i. Mener også at kunne huske, dog ikke sikker, at der nok en gang skulle komme noget HDTV via DVB-T men det er ikke lige i morgen.
|
Tja, aner det ikke - læste det blot i T3 (side 10 vist) som endda henviser til Stofa for mere info, men hos dem er der INTET om denne box...
|
 |
Gibreel
Ny bruger
Oprettet: 28-September-2007
Point: 1
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 18:25 |
MichaelA: Har modtaget denne Motorola box fra Stofa i dag som led i testen af deres nye Zaptor-produkt. Jeg har kun kigget hurtigt på sagerne, men den kører HDTV fint med en noget begrænset programpakke på 28 kanaler + 10 x internet radiostationer. Der er ikke mange funktioner endnu, shop-delen virker ikke, men testen er lige startet og løber til uge 46, så mon ikke de lancerer primo 2008. Måske hører I nærmere.
Shout out til kokkedrengene
|
 |
Mike S.
Guld medlem
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 18:58 |
Gibreel - hvilke HD kanaler har du?
Kører du via ADSL eller er det DVB-C?
|
 |
kenneth4200
Super bruger
Oprettet: 15-Juli-2006
Point: 406
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 21:07 |
"Motorola boxen" er aldig noget jeg vil give penge for!
Den står aldig Samsung HD boksen.
Motorola boxen er til individuelt TV som der bliver dyrere end hvad pakke 3 koster idag!
Penge skal stofa nok tjene ind, det kan og kommer aldig til at kunne betale sig at vælge ens kanaler selv!
Men en ting er sikkert, boksen er slet ikke af samme kvalitet som samsung HD boksen, prisen på disse to er meget stor.
Redigeret af kenneth4200 - 28-September-2007 kl. 21:08
|
 |
Mike S.
Guld medlem
|
Sendt: 28-September-2007 kl. 22:35 |
Kenneth hvor ved du det fra? Har du set Motorola boksens billed kvalitet, features etc? Har du hørt en pris? Motorola boksen kommer hvis til både kunne det samme som Samsung og samtidig også de nye pakker/kanaler. Hvilket hvis også bliver muligt på Samsung bokse så vidt jeg forstod på kundeservice. Det er vel ikke Stofa som sådan der tjener penge på pakkerne - det er jo netop problemet med programleverandørene - se f.eks. på TDC TV - der kan du ikke få TV3,3+ uden at købe næste alle andre Viasat programmer. Så ja det kan godt være kanaler individuelt bliver dyrer men det skyldes vel også programleverandørene så vidt jeg forstår. Jeg syntes det er fint med at man måske fremover kan købe en lille basis pakke også f.eks. købe en digital tv pakke med f.eks. Discovery kanalerne. Det ville passe mig perfekt og jeg tror ikke på dette bliver dyrere end f.eks. hele den store tv pakke. Det er vel også den måde TDC (YouSee) laver deres digitalt tv/pakker på idag ikke? Anyway hvis du har flere detajler så del da endelig med os andre
|
 |
detlef
Guld medlem
Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
|
Sendt: 30-September-2007 kl. 12:54 |
Mike S. skrev:
Kenneth hvor ved du det fra?
Har du hørt en pris?
|
Kan det være den de taler om her, 3 post fra oven? http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2497&whi chpage=3 500 spir, rimelig pris, sku' jeg mene...
|
 |
Mike S.
Guld medlem
|
Sendt: 01-Oktober-2007 kl. 17:25 |
Spændende...
|
 |
MichaelA
Guld medlem
|
Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 15:10 |
Sidste nyt - har netop været forbi Stofa's butik i Næstved, de oplyser at denne Motorola HD box kommer på markedet i uge 48/49 med indbygget HDD (hvor stor vides ikke) og skulle koste Kr. 2.500,-.
/Michael
|
Beovision Avant 55" Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
|
 |
ZackGem
Guld medlem
Oprettet: 23-Marts-2006
Point: 842
|
Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 15:36 |
Kan man bruge den gamle Samsung HD box til deres nye "digitale fravalgs koncept"?
|
 |