|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 01-November-2007 kl. 09:28 |
Hej. Jeg har en sanyo z2, Men har det problem når jeg vil stille den skarpt, Så bliver den sløret et andet sted på skærmen, Kan ikke få den skarp overalt. Hvad kan der være galt? |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Det kunne lyde, som om projektoren står lidt skævt i forhold til lærredet.
|
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
jeg har hængt den op på et vogels væg beslag, og den ser ud til at være lige. Men har så brugt det der lens shift, fordi jeg har den ikke helt ud foran. det kan måske være det? |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Sikkert ikke helt utænkeligt at det er Lens shift, der forårsager problemet. Jeg fandt en tråd, hvor en anden bruger har et tilsvarende problem - også ved brug af lens shift: http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21747& PN=1 |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for det, Det lyder meget som mit problem, Så er jeg mere rolig nu. Der er så lige nede i hjørnet på min hvor jeg slet ikke kan stille helt skarpt. men håber det også er på grund af lens shift |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |