|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10533 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 20:16 |
Jeg søger en trådløs mus, infrarød eller RF, til min HTPC. Musen skal have god rækkevidde, dvs 3-4 meter uden slinger i valsen. Være strømbesparende. Min nuværende no-name mus har noget fancy lys i både modtagerenhed og mus og aflader derfor batterierne i løbet af no time når PC er slukket. Må ikke koste en bondegård, dvs max kr. 300. Den skal ikke bruges til spil. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5344 |
![]() |
Bruger selv Logitech V470 (Bluetooth) sammen med DiNovo Edge tastatur. Leveres ikke med modtager, da den egentlig er beregnet til Notebook. Så modtager skal evt. købes separat, hvis du ikke allerede har installeret en sådan. Skulle have god batterilevetid, har kun haft min i ca. 1 måned og er på første sæt batterier. Der er afbryder til yderligere at forbedre levetid. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har brugt Logitech MX1000 i lang tid og denne løsning fungere rigtig godt, den ligger også helt perfekt i hånden. Jeg har også en Logitech VX Revolution, hvilket bestemt også er en god mus den kan jeg også anbefale, den ligger også perfekt i hånden. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227724
|
|
![]() |
|
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
[QUOTE=Boosterx]
Jeg har også en Logitech VX Revolution, hvilket bestemt også er en god mus den kan jeg også anbefale, den ligger også perfekt i hånden. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227724 |
|
![]() |
|
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Jeg har både en Logitech G7 og en MX1000, G7 rækker bedre end MX 1000 og den har 2 genopladlige batterier, så man skifter bare når den løber tør, kan klart anbefale G7, der er et problem den er svær at finde.
|
|
![]() |
|
Sfinksen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg har taget den mindst researchede løsning efter at jeg hældte en halv liter vand ned i mit gamle tastatur. Dårlig idé...
Det betød at jeg stod og manglede et tastatur her og nu. Løsningen blev en Xtremeit-pakke fra Føtex med trådløst tastatur og lasermus. Begge dele virker fortræffeligt. Musen har en rækkevidde gennem en mur og over afstand som er langt større end min Logitech-mus. Den har også on/off-knap. Tastaturet har taster til kontrol af Media Center. Tilbudspris for to uger siden: 249 kr. Normalpris vist 299 kr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |