recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mus til HTPC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMus til HTPC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10533
Direkte link til dette indlæg Emne: Mus til HTPC
    Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 20:16

Jeg søger en trådløs mus, infrarød eller RF, til min HTPC.

Musen skal have god rækkevidde, dvs 3-4 meter uden slinger i valsen.

Være strømbesparende. Min nuværende no-name mus har noget fancy lys i både modtagerenhed og mus og aflader derfor batterierne i løbet af no time når PC er slukket.

Må ikke koste en bondegård, dvs max kr. 300.

Den skal ikke bruges til spil.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 22:16

Bruger selv Logitech V470 (Bluetooth) sammen med DiNovo Edge tastatur. Leveres ikke med modtager, da den egentlig er beregnet til Notebook. Så modtager skal evt. købes separat, hvis du ikke allerede har installeret en sådan.
Den linkede er hvid, findes også i blå 

Skulle have god batterilevetid, har kun haft min i ca. 1 måned og er på første sæt batterier. Der er afbryder til yderligere at forbedre levetid.

Mvh JørgenT

Til top
Boosterx Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Denmark
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2007 kl. 08:39

Jeg har brugt Logitech MX1000 i lang tid og denne løsning fungere rigtig godt, den ligger også helt perfekt i hånden.

Jeg har også en Logitech VX Revolution, hvilket bestemt også er en god mus den kan jeg også anbefale, den ligger også perfekt i hånden.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227724

Til top
Noerrelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2006
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2007 kl. 20:35
[QUOTE=Boosterx]
Jeg har også en Logitech VX Revolution, hvilket bestemt også er en god mus den kan jeg også anbefale, den ligger også perfekt i hånden.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=227724
[/QUOTE
]

Jeg kan tilslutte mig Logitech VX Revolution, jeg sidder godt nok max 2 meter væk men den virker perfekt. Bluetooth burde dog give bedre rækkevidde.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388878

Med venlig hilsen

Mikael Nørrelund

Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2007 kl. 21:10
Jeg har både en Logitech G7 og en MX1000, G7 rækker bedre end MX 1000 og den har 2 genopladlige batterier, så man skifter bare når den løber tør, kan klart anbefale G7, der er et problem den er svær at finde.
Til top
Sfinksen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 13:57
Jeg har taget den mindst researchede løsning efter at jeg hældte en halv liter vand ned i mit gamle tastatur. Dårlig idé...

Det betød at jeg stod og manglede et tastatur her og nu. Løsningen blev en Xtremeit-pakke fra Føtex med trådløst tastatur og lasermus. Begge dele virker fortræffeligt. Musen har en rækkevidde gennem en mur og over afstand som er langt større end min Logitech-mus. Den har også on/off-knap. Tastaturet har taster til kontrol af Media Center. Tilbudspris for to uger siden: 249 kr. Normalpris vist 299 kr.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu