|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HyBBe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 05-November-2007 kl. 16:36 |
Jeg oprettede for langtid siden det her topic, og nu har jeg som sådan endelig fået det til at virke ( http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28767& KW=HyBBe ) Nu registrere den, dvdérne jeg har i mappen. Men når jeg så vælger dvdén og trykker "AFSPIL" så fucker den atter engang. Fejl : Så genstarter jeg, og stadig samme problem. Hvad gør jeg forkert |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Der er en vista codecs pakke på www.vistaguide.dk
|
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
HyBBe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Synes ikke lige jeg kan finde noget! Kan du ikke forklare lidt nærmere?
Altså et direkte link eller noget ? |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
![]() |
Har installeret den, og genstartet! Kan stadig ikke afspille mine dvdér ?! :(
Æv |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Jeg bruger vista Ultimate på min Htpc og har 4 codec installeret på min maskine, jeg kan afspille DVD, XviD MKV og andre "unødvendig" formater..
CoreAVC XviD Codec 1.1.3 Haali Media splitter FFdShow PoweDVD til Bluray og HDDVD afspilning. |
|
![]() |
|
Balduric ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Jeg havde samme problem på min vista. Desværre har jeg været ude for 2 gange siden at den ikke helt forstår når man tilføjer nye titler til databasen så igen fjern og tilføj og det virker. Ikke optimalt men det virkede for mig. Jeg har 2 HTPC'er og det er kun på den ene jeg har haft problemet. Mystisk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |