|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 07-November-2007 kl. 12:12 |
|
Jeg har kigget en del rundt efter en medieafspiller, der kan det hele, men koster det halve. Og det mener jeg at ha' fundet her: Men..... det lyder næsten for godt til at være sandt! Det er virkelig en fed boks og koster ikke engang 1000 kr. I min tanker begynder der at komme navne som medison og teleimport frem..... Er jeg galt på den eller er den god nok - nogen der ved noget? Mvh. Christian
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Der er skam ikke noget scam i det Jeg har lige fået DHL Tracking details på min som er afsendt idag fra fabrikken i Kina Du skal huske at den koster jo lidt mere end 1000,- når der lægges forsendelse, told og moms oveni prisen på selve boksen. Men du kan jo følge med herinde de næste par dage, jeg skriver en anmeldelse af den så snart jeg modtager den. |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
|
Ok, jeg vil følge med for den lyder sgu' fed. Told og moms... det er vel kun hvis den bliver nappet i tolden Mvh. Christian
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
45$ i forsendelse - og du kan være sikker på den bliver fortoldet da den sendes med DHL
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Du kan læse er review her : http://www.mpcclub.com/banner_log.php?id=5049
|
||
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu ryger vi nok offtopic, men bliver alt der sendes med DHL fortoldet? Hvad hvis det bliver sendt som en privat pakke - en julegave? Ved du det? |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
JA - uden undtagelse. Det gælder alle kurerfirmaer. De bliver får så mange bank hvis de forsøger at snyde Told & Skat. Det er nemlig deres ansvar at der bliver fortoldet så hvis den smutter så ............... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har læst den |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |