|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
LasseHoejlund ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 01-November-2007 kl. 19:17 |
Hej. Jeg skal muligvis købe et nyt grafikkort til min bærbare PC(Medion Akoya). Problemet er bare, at jeg ikke ved frygteligt meget om emnet. Kortet skal, hovedsageligt, bruges til at spille ''Oblivion:The Elder Scrolls''
'Spørgsmål????? :
Er grafikkort til stationære pc'er og bærbare pc'er de samme? Hvis ikke, hvor kan de bærbare slags købes?
Hilsen Lasse Højlund Redigeret af LasseHoejlund - 01-November-2007 kl. 19:19 |
|
Jeg har bare sådan en computer...du ved...?
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ingen steder - man kan ikke skifte grafikkort i en bærbar til noget bedre. Grafikkortet i sådan en er integreret i motherboardet.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej. Det er så absolut ikke det samme, til en stationær er det PCI. På en Laptop er det noget andet, og det er vist ikke noget man bare lige skifter, det hele er i et printkort, jeg har haft adskilt en Laptop, og alt var på et kort. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Ja, desværre sidder et bærbar's gfx loddet på selve bundkortet, hvor det altså er integreret i designet.
MEn evt. kan du følge med i Asus' løsning, som måske kommer i handelen om et stykke tid. Modulet hedder XGstation. (Det er en løsning hvor man kan koble et almindeligt GFX i en kasse, som er tilsluttet ens bærbar, hvorved man burde få bedre ydelse) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |