|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 22:46 |
Hejsa. Jeg overvejer at udskifte min nuværende udbyder fullrate med perspektiv bredbåmd. Betaler 350 for 10M ned og 1M up Hvis jeg skifter til perspektiv får jeg 20M ned og 2M up. for 299kroner. Der er selvfølgelig lidt omkostninger ved skiftet, nogen der har noget godt eller skidt at sige om perspektiv bredbånd ?? på forhånd tak |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Først og fremmest: Kender ikke firmaet, så jeg kommer kun med udenomsbetragtninger.
Der kan selvfølgelig tegnes en kurve over hvert forløb, hvor du kan se, om det kan betale sig ![]() Når den er tegnet, bør du måske overveje, om du har brug for så stor båndbredde. Umiddelbart vil jeg selv fokusere på den høje uploadhastighed, som virker særdeles attraktiv ![]() Og så til mine overvejelser vedr. dit spørgsmål: Hvor længe har de været i markedet? Kan du let komme til at se oplysninger på ejerne, og har de en tillidsvækkende profil? Der er mange, der har slået sig op på en fidus/luftkastel, men er forretningsmodellen god og kapitalen til stede, så kan de være gode nok at købe hos, hvis man ikke binder alt for mange penge i indskud eller forudbetaling. Det bliver jo altid et sjus, om man tør risikere noget ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
lowfire ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg har Perspektiv Bredbånd og har haft det i snart 1½ år, dengang hed de CPH Metronet. Jeg har en 24/1 linie, og har ALDRIG haft det miste problem med forbindelsen. Den har bare kørt og kørt, har været oppe på de 24mbit som max. Jeg sender med ca 1½mbit selvom jeg har 1mbit upload. Jeg kan godt anbefale Perspektiv Bredbånd. PS. De kommer også snart med TV. Se mere på den svenske side da den danske ikke er oppe endnu, går udfra at den danske del kommer til at være lige som den svenske, men med andre kanaler: http://www.perspektivbredband.se/Webpages/Privat/DigitalTV.a spx Tekniska specifikationer och förutsättningar: http://www.perspektivbredband.se/Webpages/Privat/DigitalTV_t echinfo.aspx
Michael. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Stilles der krav om en særlig setopbox til Perspektivbredband' s løsning? Synes ikke det fremgår af hjemmesiden... Hvis der ikke kræves en setopbox er deres udbud måske egnet til modtagelse via en HTPC... Udbydes TV-delen principielt også til ADSL-forbindelser, bare de er hurtige nok? Redigeret af avh - 08-November-2007 kl. 08:11 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
a.v.jensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2006 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Ser ud som om man skal have en speciel box: "När du inte tittar på TV och digitalboxen är avstängd..."
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() |
tak for input med hensyn til perspektiv bredbånd, nu er deres tilbud lidt forringet, men overvejer kraftigt at nappe den forbindelse derfra, men kan ikke rigtig overtale kæresten. Men jeg vil så gerne have den.
Jon |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Den danske hjemmeside er der her: http://www.perspektivbredband.dk/ eller huh? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo men tror han mener de tv ting - de er ikke kommmet på de danske sider endnu.. Strengt at svenskerne får 100 MB up og ned, for samme pris, plus den svenske krone er mindre værd end den danske... |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
100/100 er ikke xDSL baseret, men fiberløsninger til ejendommen med langt højere installationsudgifter. Du skal sammenligne med priser hos ComX og Dansk Bredbånd (det er nok stadig billigt). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
lowfire ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Der skal ekstra box til.
Når der kører via Tlf-kablerne (adsl2) falder ens internetforbindelse til ca 5mbit når man ser tv. Det er måske ikke så godt, men stadig billigere end TDC eller andre løsninger (skulle jeg mene, ret mig hvis jeg tager fejl) , indtil man kan få fat i en fiberlinie hos DanskBredbånd. Glæder mig til at prøve det :-) Michael. |
|
![]() |
|
twocat_cph ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
For guds skyld gør ikke samme dumhed som mig , jeg havde fullrate , og endte i perspektiv bredbånd .
det funkede fint hos Full rate , men da jeg skiftede til perspektiv bredbånd så blev mit internet dårligere , de holder ikke hvad de lover om tilfredsheds garanti , mere følger . om emnet . men de overholder ikke deres tilfredsheds garanti ... ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Okay tak for inputtet - jeg bliver hos fullrate...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |