|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
![]() Sendt: 09-November-2007 kl. 22:21 |
Hej Jeg har købt en HP med Nvidia 8600GT-grafikkort og Vista
Når jeg bruger skærmens native opløsning på 1680x1050, så er der en blå stribe yderst i venstre side
Striben forsvinder, når jeg skifter til en lavere opløsning
Understøtter Nvidia ikke 1680x1050?
Mit gamle ATI havde da ingen problemer
Kan man oprette opløsningen 1680x1050 et eller andet sted?
Generelt er billedet klart dårligere med svagt skær af rød/grøn/blå omkring tekst (jeg kører DVI som på den gamle pc)
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det lyder som om der er noget der er defekt et eller andet sted.
Jeg har selv et Nvidia 8800 GTX grafikkort og kører 1440x900 under Windows Vista uden problemer, så det kan med sikkerhed siges at Nvidias GeForce 8 serie understøtter 16:10 opløsninger. 16:10 opløsningerne ses ved widescreen skærme og jeg har aldrig set en widescreen CRT skærm så jeg går ud fra at du har en LCD skærm. Du bør aldrig på en LCD skærm køre med en anden opløsning end native opløsning. Når dit gamle ATI kort ikke havde problemer med opløsningen på din skærm samler mistanken sig om dit kort og i første omgang driveren. Prøv at opdatere driveren til Nvidias egen ForceWare driver i nyeste udgave, download fra nvidia.co.uk eftersom du sikkert skal bruge en international version. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |